Täysiä huijareita! Siivosivat, muuttosiivous 45 neliötä, ei kalusteita, tyhjä huoneisto. Sovittiin 2x1 h, ilmoittivat ei riitä, sovittiin 2x1,5h, ok. Niiralan kulman tarkastaja ei hyväksynyt siivousjälkeä. Keittiön lattialistan yläpuolella likaa, jääkaapin alta ei putsattu ollenkaan, pesuhuoneen lattia jälkiä. Otin yhteyttä Kotileenaan lupasivat siivota, jos maksan. Nyt Nikun siivoaa ja minä maksan. Tunteja täytyy saada, työn jäljestä ei niin väliä. En tule käyttämään kyseisen firman palveluja ja suosittelen samaa myös muille.
Kotileena kiertäkää kaukaa Kuopiossa
Rahastusta
4
473
Vastaukset
- Tyytyväinenmummo
Itse olen käyttänyt pientä kahden hengen siivousyritystä. Olen ollut todella tyytyväinen lopputulokseen.
- omatoimisuutta
Kannattaa siivota itse niin jälki on hyvää.
- siivoa-jälkesi
Miksi asut sikolätissä, siisti ihminen ei jätä jälkeensä kuin vähän pölyjä !
- heleppookuheinä
Sehän ei haittaa montako tuntia velottavat. Minä maksan tietyn ja sovitun summan ja sillä siisti. Yhdessä tarkastamme tuloksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336434- 355933
- 293304
- 452710
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401809En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747