Oikeasti olen jäänyt koukkuun naiseni orgasmiin. Hän saa sellaisia orgasmeja, että tuntuu kalussa, kuin tuhat suuta samaanaikaa ottaisi suihin. Hänen pillunsa puristelee pehmeillä lihaksilla ja koko nainen tuntuu sekoavan.
Tietysti tämä on silleen positiivinen ongelma, mutta välillä käy mielessä, että haluanko jo liikaa tätä olotilaa? Meneekö suorittamisen puolelle?
Mutta ei pidä miettiä kai liikoja, vaan antaa mennä.
Naisen orgasmiin jää koukkuun...
5
408
Vastaukset
- kokenutnainen_
Minä olen onnekseni saanut tavata useammankin miehen, joille on tärkeää saada nainen nauttimaan orgasmin kourissa ja jotka saavat kiksit itsekin naisen orgasmista. Vastakohtana näille miehille on sellaisiakin tyyppejä, jotka välittävät vain omasta nautinnostaan ja sitten niitä, joille naisen tyydyttäminen on vain välttämätön paha kohti omaa laukeamista mennssä.
Ymmärrän hyvin naisen orgasmia arvostavia miehiä, sillä itsekin saan siitä paljon, kun näen, kuulen ja tunnen miehen olevan himosta hulluna ja laukeavan isosti.- huppagangnamstail
Joo. Mietin pitkään, että on jotenkin väärin, että nainen voi saada monta kertaa rakastelun aikana, mutta mies vaan kerran. Mutta tämän kun tajusin, niin kuppi kääntyi nyt toisinpäin...
Tosin, mietittiin naiseni kanssa, että peppuseksissä sen saa käännettyy taas toisinpäin, että siinä nainen kai saa kokea jotain samankaltaista, kun mies naisen orgasmeista?
Kyllä niihin jää koukkuun, mikään ei ole kauniinpaa kuin naisen orgasmi. Naiset vaan valitettavan usein ei usko miestä jos kertoo sille kuinka paljon tärkeää on hänen orgasminsa ennen omaani. Harmi. Mutta onneksi on ollut niitäkin jotka ovat uskoneet......
Vaimo on jäänyt koukkuun orgasmeihin. On tyytyväinen parisuhteeseemme. Mutta kausittain haluaa ryöpyn orgasmeja. Niitä saadakseen joudumme kääntymään ryhmän puoleen. Tilanteessa olen iloinen katsoja. Vaimo nauttii täysin palkein pari kertaa kuukaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748