Seurustelen 23 vuotiaan muijan kanssa. Hänessä parasta on olemattomat rinnat ja ajeltu alapää. Hän on myös hyvin pienikokoinen.
Tämän vuoksi rakastellessamme kuvittelen hänet 11 vuotiaaksi. Tämä saa minut uskomattomiin fiiliksiin. Mielestäni mitä nuorempi sen parempi. En kuitenkaan ole mikään pedofiili vaan saan toteutettua fantasiani ihka oman tyttöystäväni kanssa.
Ennen ei ollut niin helppoa kun yhden yön muijilla oli aina kauhea karvapehko. Ihan siinä halut meni ja sanoinkin niille että pitäkää vittunne.
Olen varma että tuo karvat pois huuma johtuu melkein kaikilla siitä että halutaan näyttää tai halutaan teiniä!
Mutta eihän se väärin ole, Suomi on vapaa maa ja olemme näin ihan harmittomia.
KARVATON TEINI PIMPSA
5
3606
Vastaukset
- poika18
oon samaa mieltä koska sexikäämpää on nähä paljas pillu kuin karvainen mutta saahan tietysti karvoitustakin olla mut rajoitetusti
- Tiks
11-vuotias ei ole teinipimpsa. 11-vuotias on lapsi. Teineilla kasvavat jo karvat, kun nais- ja mieshormonit alkavat hyrrätä.
Minä ajelen karvani, jotta kaunis pilluni näkyisi. Kauniisti rajatut pillukarvat kävisivät myös, mutta se vaatii jo enemmän taitoa kun kaiken pois ajaminen. En kuvittele ikinä, että mieheni olisi joku poikanen, vaikka hän olisi ajanut karvansa veke. Kullikin on vain kauniimpi ilman karvatupsuja.- Anonyymi
ihana oot jee
Mun poikakaveri kans sheivaa mut jos vähänkin karvat kasvanut
- Anonyymi
Aloittaja ei ole terve vaan kokematon nettirunkkari joka haaveilee lapsista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644322Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860