Onko saatavissa edullista ja luotettavaa kutoarviointia ikkunoiden ja ovien kunnosta ja tiivistystarpeista.
Ikkunanmyyjiin en luota alkuunkaan ja isojen toimistojen kuntoarvioitsijat maksavat maltaita - epäilen myös osaamista.
Kyseessä olisi ok-talo etelä-suomessa.
Pientalon ikkunoiden kunto ja tiivistys.
4
269
Vastaukset
- ei_kädetön
Ei ikkunoiden ja ovien kunnon arviointi mitään rakettitiedettä ole.
Ikkunoille ja oville on ollut vuosikymmenet standardit ja valmistajilla RT-kortit olemassa. Selvität valmistajan ja kaivelet netistä ko. RT-kortit. Niistä saa perustiedot ja loput näkee normaali ihminen omin silmin lämpötutkalla. Eihän se lämpö lasin kohdalta karkaa, muualta kuten ikkunoiden alta, lattianrajasta jne se talo fuskaa jos fuskaa.
Vinkkinä: Ei kannata ostaa omakotitaloa jos ei osaa ajatella/tehdä itse ja jos ei ole varaa edes muutaman kympin maksavaan lämpötutkaan. - pakysyytyhmiä
Lämpötutka huijaa. Ikkunaremontti aina ikkunafirmojen tehtävä. Jos et luota tai olet pa älä uneksi ikkunaremontista.
- Ei.ymmärrä
Luotettavaa kuntoarviointia oman talon ikkunoille ja oville...? Tarvitaanko tuohon tosiaan jotain muutakin, kuin omaa kokemusta ja näkemystä?
- kotoiillaan
kun lumi ja vesi pysyy ulko puolella, kaikki ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748