Sonni tippui aitaamattomaan lietealtaaseen.
Noin 700-800 kiloinen sonni oli karannut laitumelta ja ajautunut pyöreään, noin 10 metriä halkaisijaltaan olevaan altaaseen. Allas oli muutaman metrin syvä ja sen pohjalla oli noin metrin verran lietettä.
Kuortaneen paloaseman yksikön johtaja Paavo Holopaisen mukaan allas oli aitaamaton.
– Ei tällaisia saisi olla, Holopainen toteaa.
Ison sonnin nostaminen ei ollut helppoa. Sonnin mahan alta laitettiin liinat ja se nostettiin traktorin avulla pois lietteestä. Paikalle oli kutsuttu Kuortaneen yksikön lisäksi apujoukkoja Alavudelta. Myös talon isäntä oli apuna.
Sonni saatiin ylös altaasta traktorin avustamana. Eläin kylmettyi, mutta säilynee koettelemuksesta hengissä.
Onneksi ei lapsia ole pudonnut?
http://www.ilkka.fi/uutiset/poliisiuutiset/sonni-tippui-aitaamattomaan-lietealtaaseen-ei-tällaisia-saisi-olla-1.2143196
Ei tällaisia saisi olla?
5
348
Vastaukset
- eisaisiei
Hiehon jalka jäi jumiin lantaritilään
Karjalainen
Pelastuslaitos kävi auttamassa jumiin jääneen hiehon irrotuksessa perjantai-iltana Mansikka-ahontiellä Joensuun Reijolassa.
Hiehon jalka oli jäänyt kiinni lantaritilään. Pelastuslaitos sai hälytyksen paikalle kello 21.30:n aikaan ja sai autettua eläimen irti ottamalla ritilöitä pois paikaltaan.
Hieho pystyi irrotuksen jälkeen seisomaan jalalla, mutta jumiin jääneen jalan nahka oli rikkoutunut. Eläinlääkäri antoi omistajille hoito-ohjeet. - Anonyymi
Mites se nyt nii upos vaikka onkin vaikeaa. Eiks se oo juure näin että elämä on ruoka ja tilanne on siis se hellpostikkin
- Anonyymi
Saatiinko ylähän jo vai onko sielä viälä?
- Anonyymi
Kaikkia sattuu elävässä elämässä.
- Anonyymi
Ei mulla oo kipuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717