Leonardo DiCaprio

Jonskuli

Tai DiFuck joiden mielestä. Mitä mieltä sinä olet Leonardosta???

11

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jake

Elokuvamaailman yksi ärsyttävimmistä tapauksista, siinä mielipiteeni.

• on..

Helkkarin hyvä näyttelijä! Meikä diggaa kovasti. Kuka tahansa on nähnyt Gilbert Grapen niin ymmärtää kyllä. Mää uskon että kun kaveri tosta saa ikää ja jatkaa uraa niin tullee kovasti kiitelty näyttelijä. Vaikka onhan sillä jo merittejä riittäviin ny jo.

• *Una*

Leonardo DiCaprio..aahh.. ala-asteelta asti (kun titanicin näin), Leo on ollu suosikki näyttelijöitäni. Nyt 18v. ja Leonardo on edelleen paras:) Nyt vaan odotellaan että The Aviator tulee leffoihin:) Leonardo on täydellinen. Aivan taivaallisen näköinen ja lahja elokuvamaailmalle! Antaisin vaikka toisen käteni jos saisin tavata Leonardon..

• Sandra
        *Una* kirjoitti:

Leonardo DiCaprio..aahh.. ala-asteelta asti (kun titanicin näin), Leo on ollu suosikki näyttelijöitäni. Nyt 18v. ja Leonardo on edelleen paras:) Nyt vaan odotellaan että The Aviator tulee leffoihin:) Leonardo on täydellinen. Aivan taivaallisen näköinen ja lahja elokuvamaailmalle! Antaisin vaikka toisen käteni jos saisin tavata Leonardon..

Olet ihan oikeassa. Kasvot ovat ihan jumalaiset ja äärettömän lahjakas näyttelijä. Leo forever.

• hilu

Ehdottomasti hyvä !
      Katsokaapa vaikka elokuva New Yorkin kadut !!

• *Una*

Kaikki Leonardon elokuvat olen nähnyt (paitsi Celebrityn) ja viimeksi kun nuo Ota kiinni jos saat ja Gangs of New York, tuli leffaan, käytiin kaverin kanssa katsomassa ne perätysten (oli siinä Leonardoa yhdelle illalle;)). En tiedä miksi tämä mies herättää niin "suuria tunteita", kun muuten en perusta kehenkään näyttelijään..(kaikki tusina tavaraa)Kuitenkin, kun Gangs of New Yorkin näin ja kun yhdessä kohtauksessa Leonardolla oli paita auki, kyyneleet tuli silmiin..

• Ahhleonardo

Itse olen Youtubesta katsellut klippejä kyseisestä elokuvasta, erittäin hyvä näyttää olevan! Elokuvan haluaisin nähdä erittäin kovasti, kuten myös Romeo Juliankin tahtoisin nähdä. Erittäin lahjakas näyttelijä ja hyvännäköinen! :)

• Kaiser Durden

Olin itse useamman vuoden samaa mieltä mutta oli muutettava kantani nähtyän hänet esim. Gilbert Grapessa ja Basketball diaries (suom. New Yorkin kadut). Talenttia näyttelemiseen kyllä riittää.

• Laura 02

Leo on mun idoli!Inhottaa,kun kaikki välittävät vain Leon ulkonäöstä ja väittävät olevansa Leon suurin fani.Tiedän aika paljon Leosta joten jos tulee Leosta jotain kysyttävää niin mä voin luultavasti auttaa.

• Leoandkate

Leo on paras näytteliä! On kyllä pakko nähdä se edes joskus ! Tietäätkö joku miten sen vois tavata?

• Ei kyllä ole! Ja keskustelu on vuodelta 2005.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4133
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2443
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2141
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1250
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1102
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      908
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      840
    Aihe