Poliisi: Paritusrahoja Venäjän edustustolle
Rahat Venäjän kaupalliseen edustustoon liittyvästä prostituutiosta ovat Helsingin poliisin mukaan menneet edustustolle.
Prostituoitujen käytössä on ollut jopa 8–10 edustuston omistamaa asuntoa.
Bisnestä pyöritti poliisin mukaan nainen, joka huolehti venäläisten prostituoitujen majoittamisesta asuntoihin, keräsi rahat vähintään kerran viikossa ja toimitti ne kaupalliseen edustustoon.
Esitutkinta naisen osalta on lähdössä syyttäjälle lähipäivinä. Nainen ei ollut edustustossa töissä.
Rikoskomisario Seppo Sillanpään mukaan edustuston työntekijöitä on hankala saada vastuuseen, koska heitä suojaa diplomaattinen koskemattomuus.
Kahdesta edustustossa työskennelleestä miehestä on tehty virka-apupyyntö Venäjän viranomaisille.
Sillanpää on skeptinen sen suhteen, että virka-apupyyntö tuottaisi tulosta.
Nyt valmistunut esitutkinta koskee kuitenkin vain naista.
Paritustoiminnan epäillään jatkuneen pitkään. Tuottoja on kyetty selvittämään puolentoista vuoden ajalta, jonka aikana prostituutiolla on poliisin mukaan ansaittu noin 170 000 euroa.
Tuottoa on tullut ainakin prostituoiduilta perityistä kovista vuokrista.
Poliisin mukaan bisnestä pyörittäneelle naiselle oli luvattu "hyvä virka" operaattorina asuntohotellihankkeeseen. Helsingin Punavuoreen oli suunniteltu hotellia, jonka olisi vuokrannut naiselle epämääräinen Moskova-niminen taho.
Poliisi epäilee, että myös hotellia suunniteltiin prostituutiota varten, mutta hanketta ei ehditty toteuttaa.
STT
Kuinka tämä selitetään kotona Venäjällä?
8
1716
Vastaukset
- NaHui
Kaupallisen eduston tehtäviin kuuluu
viennin edistäminen, että mitä selittelemistä tuossa on?- Roman.Durak
Jepaterinburgia myöten mitä täällä touhutaan. Saavat kotona hyvät provikat -leijonanosan. (Ekassa sanassa ei sitten ollut kirjoitusvirhettä :) )
Roman.Durak kirjoitti:
Jepaterinburgia myöten mitä täällä touhutaan. Saavat kotona hyvät provikat -leijonanosan. (Ekassa sanassa ei sitten ollut kirjoitusvirhettä :) )
-han tuherossa on aika hyvä. Itse henk kohtaisesti olen sitä mieltä, että tälläinen lämminhenkinen kanssa käyminen naapurusmaiden kanssa on omiaan lujittamaan kansojemme välistä ystävyyttä ja hälventämään ennakoluuuloja.
- Hyvinkin
marko135kg kirjoitti:
-han tuherossa on aika hyvä. Itse henk kohtaisesti olen sitä mieltä, että tälläinen lämminhenkinen kanssa käyminen naapurusmaiden kanssa on omiaan lujittamaan kansojemme välistä ystävyyttä ja hälventämään ennakoluuuloja.
sitten ihmetellään venäjän vastaisuutta suomen maassa...
on se ihme jos ei venäjän maasta parempia hemkilöitä löydy ko. virkoihin, vai onko ne kaikki sitä samaa itteensä Hyvinkin kirjoitti:
sitten ihmetellään venäjän vastaisuutta suomen maassa...
on se ihme jos ei venäjän maasta parempia hemkilöitä löydy ko. virkoihin, vai onko ne kaikki sitä samaa itteensävenäläiset antaisivat karjalan takaisin ja venakot pillua ilmaiseksi, niin kansojemme välinen ystävyys olisi luja ja luottamuksellinen
Itsellä venäläinen vaimo, ts huvilumpu käytössä kun muistaa ostaa konvehteja ja kukkapuskaa merkkipäivinä. Anopin siskon mökki Raivolassa vapaassa käytössä. Eläköön YYA
- netistä
http://www.yle.fi/cgi-bin/radiopeili/radioman/ListGen?cat=kotimaa&tfile=wkotimaa
Poliisi: Paritusrahaa edustustoon 19.01. 21:55havukka kirjoitti:
Kuka mitä häh? Saunassa veti Mitä häh????
kmaraiorkesteri Sleepers Sleeprs.ruplalla Viipurin naisten vessassa....
Слееперс Слеепрс
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069