kumpi pyörä

Tahtoo.molempi

Aloittelevalle naiselle Transalp vai Varadero?
Jalat yltää.
Toiveissa mutkatiet ja matka-ajo päällystetyillä ja sorateillä suhteessa 3:1

11

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauppaanjaajollevaan

Olis hyvä käydä kokeilemassa.
      Aikanaan mulla oli vakaa aikomus hankkia Transalp. Mp-liikkeeseen tuli sellainen vaihdossa ja eikun ostohousut jalkaan ja koeajolle. Vaan miten olikaan? Ei istunut käteen ei sitten millään. Oli melkoinen pettymys. Kai siihen ajan kanssa olisi oppinut mutta oli kyllä niin outo että peijoona.

Matkaan tarttui samalla käynnillä sitten pikku-Bandit. Jossain vaiheessa huomasin etten sorateille sitten kaivannutkaan.
      Nyt kutkuttaisi taas, pitäisi päästä kokeilemaan uudelleen. Tosin Cagiva Elephant on nyt se mikä kiehtoo :D

• Jutustelija1

Ihan oman maun mukaan kannattaa valita. Katu enskaa jos hakee, niin BMW tarjoilee hienoja vaihtoehtoja kanssa.

Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

• MartinMela

Jos naisella on noin pitkät jalat, niin mahtaa olla iso hanuri niiden kiinnityskohdassa. Voimia omaisille.
      Osta kumpi vaan, pipari kiittää.

• CB500X
    • sukisukim1800r

jos on hento nainen ja noista pitää valita niin ehdottomasti transalp,mulla miehenä 183/110kg oli 750 afrikkalainen jonka sanoin riittävän mulle.koe ajo 1000 warrella ja se oli pakko saada ,sen piti olla se mun juttu kunnes nainen tuli kolmion takaa eteen ja warre lunastukseen.seuraavana kesänä teki mieli taas pyörän selkään ja vahingossa menin ajaan m 1800r:n ,se on nyt mut nälkä on kasvanu olisko se seuraava baggeri vai rocet saa nähdä.mut 1000 warre on painava korkeasta painopisteestä johtuen ja sen takia ei naisille mun mielestä mut kukin tekee sitä mikä tuntuu hyvältä.

• HarleyTyttö

Vittuun kaikki japsimopot.

• HarleyTyttö

Jotain ottaa pattiin mun kommentit siinä määrin, että tahtoo myös olla Harley Tyttö.
        Kyllä se mulle sopii.

• Jutustelija1

Moni varmasti unelmoi olevansa itsenäinen, villi ja vapaa Harley-Davidsonin onnellinen omistaja. Valitettavasti kaikki eivät siihen yllä, mutta eihän se muiden unelmointi ole myöskään keltään pois.

Ajattelun ja unelmoinnin vapaus suotakoon kaikille :-)

• HarleyTyttö

Kuka painais mua kakkoseen? Kuivana.

• HarleyTyttö

Moikka Kurkokusipää, veditkö hanskaan kuivana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5830
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5333
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3014
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2088
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      36
      1992
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1653
    Aihe