Härski panojuttu

tomituomo

Nussittiin viime yönä anopin kaa. Oon nuori kundi ja join olutta koko illan, soitin sit sil ja nähtiin, asia johti toiseen ja se vaan tapahtu. Siis voi ei...mitä mä nyt teen?

9

3755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ressukkaoot

Olet vaan lapsellinen ja pahasti häiriintynyt provoilija. Mene häpeemään!

• tohtoriziminginen

Ei hätä ole tämän näköinen. Tasapuolisuuden vuoksi panet appiukkoa ensi kerralla, kun vedät kännit. Kyllä maailma siitä taas kirkastuu!

• dfrqby

No sattuu olemaan tällaisiakin ihan ilman mielikuvitusta. Meillä avioparina on appivanhempien kanssa aika mutkaton suhde seksissä, kaikki bi. Lienee tosin harvinaista. Täysi-ikäisten insestiä ei muuten mitenkään tule sotkea pedofiliaan!

• Anonyymi

Kirkasta koneeseen ja tasapuoliset mällit appeen , niin balance säilyy!

• löylykauha-

hanuriin...

• paraslahja

odotan joulua. olemme anopin kanssa jakaneet suvun lahjat 4.v eikä kertaakaan ole pukki palkatta jäänyt. on niin puna poskinen tonttu että. kyselee lahjatoiveita kesälläkin

• Xerof

Anoppini on seksikäs ja kerran kun olimme kahden mökillä se tapahtui saunassa. Hän tuli muka vahingossa sisään ja pahoitteli, tähän minä, että tule tänne vain, kyllä tänne viereen mahtuu. No siinä kävi juuri niinkuin olin kauan haaveillut. Olipa saunareissu joka ei heti unohdu. Sovimme jälkeenpäin, että asia jää meidän väliseksi ja niin on jäänytkin.

• ItsekkinTollo

Eipä tainnu Markku jäädä pelkästään teidän väliseksi kun sitä saa täältä lukea. Ja toisekseen, kehuskelit sillä pubissa kännipäissäsi viime keväänä, koko pöytäseurueelle ja vaimosi oli matkassa. :D

• Anonyymi
        ItsekkinTollo kirjoitti:

Eipä tainnu Markku jäädä pelkästään teidän väliseksi kun sitä saa täältä lukea. Ja toisekseen, kehuskelit sillä pubissa kännipäissäsi viime keväänä, koko pöytäseurueelle ja vaimosi oli matkassa. :D

Nytten juolahti mieleen että poikkinainti on ristiinpanemista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5783
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3254
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2650
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2574
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2238
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1906
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1737
    Aihe