IONIQ suorituskyky

Jaba58

Miten ihmeessä voi olla noin onneton 0-100 km/h arvo kuin 10,8 sek. Autossa on kuitenkin kokonaisteho hybriditeho hyvä 141 hv / 265 nm. Vrt VAG 1.4 TSI DSG 140 hv / 250 nm sama 8,4 sek. Ok, esim. Octavia karvan kevyempi mutta silti ero ei suoraan selitettävissä. Molemmissa vielä kaksoiskytkin loota eli siinäkään ei eroa.

9

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtönjmlatvala

Tavallinen auto kiihtyy liikennevaloista 0-50km/h non 26 sekunnissa, joten mihin hyvää kiihtyvyyttä tarvitaan.
      Toiseksi, kukana ei enää maanitiellä ohita, kun kaikki pelkää ylinopeussakkoja, joten sielläkin pärjää 133 kuplan tehoilla.

• Hehehhehehe

Tavallinen auto? Tavallinen auto on nykyään 8-10 sekuntia 0-100 kiihtyvä. 6 sek on vähän jo sporttinen...5sekunttia on vasta kohtalaisen nopea...4 sekuntia tuntuu jo sitten nopeelta useimmista...kerran olen kiihyttäny uude 911 turbon 3,4sek 0-100 kellon kanssa ja se on jo nopea...tais olla yli 700 heppaa siinä...ei ollut minun auto vaan erään kaverin..joku evt 700 viritys siinä oli tms

• työtönjmlatvala
        Hehehhehehe kirjoitti:

Tavallinen auto? Tavallinen auto on nykyään 8-10 sekuntia 0-100 kiihtyvä. 6 sek on vähän jo sporttinen...5sekunttia on vasta kohtalaisen nopea...4 sekuntia tuntuu jo sitten nopeelta useimmista...kerran olen kiihyttäny uude 911 turbon 3,4sek 0-100 kellon kanssa ja se on jo nopea...tais olla yli 700 heppaa siinä...ei ollut minun auto vaan erään kaverin..joku evt 700 viritys siinä oli tms

Lue tarkemmin: Tavallinen auto kiihtyy liikennevaloista 0-50km/h non 26 sekunnissa

Mieti sitten uudestaan...

• Jaba58

Sehän tuossa lisää ihmetystä, että sähkömoottoriset autot on todella nopeita. No tuossa toki bensa että sähkö.

• H_K_K

Leikkikalumaisilla heppoisilla tekeleillä on naurettava lyhyt takuukin, sekin menee nopeasti ohi. Ja kun se on mennyt niin laatuautoilla on tehtaan takuuta vielä kolme vuotta jäljellä! Siinä se ero.

• hunttinen

Onhan Hyundailla viiden vuoden takuu, vaikka se kiistatta kuuluu tuohon "leikkikalumaisiin heppoisiin tekeleisiin"

• Kalle200011

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7084
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6514
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3564
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3110
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2764
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2522
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1967
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1820
    Aihe