Miten ihmeessä voi olla noin onneton 0-100 km/h arvo kuin 10,8 sek. Autossa on kuitenkin kokonaisteho hybriditeho hyvä 141 hv / 265 nm. Vrt VAG 1.4 TSI DSG 140 hv / 250 nm sama 8,4 sek. Ok, esim. Octavia karvan kevyempi mutta silti ero ei suoraan selitettävissä. Molemmissa vielä kaksoiskytkin loota eli siinäkään ei eroa.
IONIQ suorituskyky
9
252
Vastaukset
- työtönjmlatvala
Tavallinen auto kiihtyy liikennevaloista 0-50km/h non 26 sekunnissa, joten mihin hyvää kiihtyvyyttä tarvitaan.
Toiseksi, kukana ei enää maanitiellä ohita, kun kaikki pelkää ylinopeussakkoja, joten sielläkin pärjää 133 kuplan tehoilla.- Hehehhehehe
Tavallinen auto? Tavallinen auto on nykyään 8-10 sekuntia 0-100 kiihtyvä. 6 sek on vähän jo sporttinen...5sekunttia on vasta kohtalaisen nopea...4 sekuntia tuntuu jo sitten nopeelta useimmista...kerran olen kiihyttäny uude 911 turbon 3,4sek 0-100 kellon kanssa ja se on jo nopea...tais olla yli 700 heppaa siinä...ei ollut minun auto vaan erään kaverin..joku evt 700 viritys siinä oli tms
- työtönjmlatvala
Hehehhehehe kirjoitti:
Tavallinen auto? Tavallinen auto on nykyään 8-10 sekuntia 0-100 kiihtyvä. 6 sek on vähän jo sporttinen...5sekunttia on vasta kohtalaisen nopea...4 sekuntia tuntuu jo sitten nopeelta useimmista...kerran olen kiihyttäny uude 911 turbon 3,4sek 0-100 kellon kanssa ja se on jo nopea...tais olla yli 700 heppaa siinä...ei ollut minun auto vaan erään kaverin..joku evt 700 viritys siinä oli tms
Lue tarkemmin: Tavallinen auto kiihtyy liikennevaloista 0-50km/h non 26 sekunnissa
Mieti sitten uudestaan...
- Jaba58
Sehän tuossa lisää ihmetystä, että sähkömoottoriset autot on todella nopeita. No tuossa toki bensa että sähkö.
- H_K_K
Leikkikalumaisilla heppoisilla tekeleillä on naurettava lyhyt takuukin, sekin menee nopeasti ohi. Ja kun se on mennyt niin laatuautoilla on tehtaan takuuta vielä kolme vuotta jäljellä! Siinä se ero.
- hunttinen
Onhan Hyundailla viiden vuoden takuu, vaikka se kiistatta kuuluu tuohon "leikkikalumaisiin heppoisiin tekeleisiin"
- Kalle200011
hunttinen kirjoitti:
Onhan Hyundailla viiden vuoden takuu, vaikka se kiistatta kuuluu tuohon "leikkikalumaisiin heppoisiin tekeleisiin"
- Kalle200011
hunttinen kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820