Olen mies enkä muista naistenvaatteista ole kiinnostunut mutta kokovartalo uimapuvut ovat se mikä saa himot jyllään ja kiimaiseksi. Kun sitä pitää päällä vaikka kaupungille lähtiessä muiden vaatteiden alla tulee pervo olo kun ihmiset ympärillä eivät tiedä ja näe sitä.
Lopuksi masturboidessa suihkussa kastellen sen orgasmikin on monta kertaa voimakkaampi johtuen siitä äärimmäisestä kiimasta mikä on ollut päällä monta tuntia.
Naisten uimapuvut
32
1419
Vastaukset
- no_xmas
Miksipä ei uimapukukin. Omistan peräti yhden, ei kokovartalo mallia. Tulee kuitenkin hakematta mieleen naisten voimistelupuvut ja taitoluistelupuvut. Vähän koristellumpia kuin uimapuvut. Molempia näkee myös kokovartalo mallia. Sellaisen voisin päälle sujauttaa kun ovat niin seksikkäitä, tai vaikka tavallisen luistelupuvun. Niissähän on jonkinlainen helmantynkäkin. Pervo olo voisi tulla siitäkin. Toistaiseksi olen vain ihaillut pukuja netissä.
- Uikkarimies
Kerran Tampereella aamu-uinnilla olin yksin ja vilkaisin naisten pukukoppiin, sillä huomasin kasan tumman sinisiä elastisia uimapukuja ja kun löyty vielä omaa kokoakin, niin eikun päälle ja jätin nes niin. Ehdin juuri ja juuri vetää housut ja paidan päälle kun tuli joku toinenkin aamuvarhainen. En usko, että näki mitään. Vieläkin vedän uimapuvun silloin tällöin alusasuksi, kun lähden ulos. Niiden mukava elastisuus teki sen, että hankin muitakin elastisia asuja, kuten lahkeellisia housuliivejä ja myös bodyja. Sukkahousutkin tuli siinaä sivussa mukaan.
- Anonyymi
Sama täällä...
Ala-asteen aikana olin seurakunnan kesäleirillä. Vähän tylsä paikka, mutta pääsin uimaan ja melomaan. Se oli oikeastaan tällaiselle maakravulle ihan jees juttu.
Erään kerran, olin hieman edellä muita rannalla. Etsiskelin kelluntaliivejä ja jotain sellaista, koska veteen ei ollut mitään asiaa, ennen kuin ohjaajat oli paikalla.
Ihan yllättäen huomasin jotain siinä nurmikolla rannan tuntumassa. Tarkemmin katsottuna, se oli tyttöjen uimapuku. Ne oli siinä ikään kuin suoraan jalasta pudotettuina, ihan kuin joku vain olisi tiputtanut ne jalastaan ja lähtenyt kävelemään. Eli ne olivat siinä niin, että se uimapukujen sisällä oleva pehmeä haarapala sojotti suoraan ylöspäin minua kohti.
Minulla oli sellaiset löysät uimashortsit, joissa oli sellaiset hiekkapaperilta tuntuvat verkkohousut sisällä. Ensimmäinen ajatus mikä pälkähti päähäni, oli se että miten paljon paremmalta tuo tyttöjen uimapuku mahtaisikaan tuntua siellä herkissä paikoissa.
Valitettavasti paljoa muuta ei sitten päähän mahtunutkaan...
Vilkaisin nopeasti ympärilleni. Tiputin omat uimashortsit nilkkoihin, astuin askeleen ja vedin tyttöjen uimapuvun päälleni.
Aika pysähtyi. Joustava kangas, juoksutti minua ympäri rantaa. Sekunnit ja sitten minuutit vain vilisivät. Pehmeä haarapala piti siitä huolen, etten havahtunut ennen kuin oli liian myöhäistä ja kaikki muut tulivat rannalle.
Kun kädessä on vain kelluntaliivit, niin kaikki ongelmat näyttää hukkumiselta. Sen sijaan, että olisin yrittänyt riisua uimapuvun, niin vedin äkkiä niiden päälle kelluntaliivit.
Teko oli ehkä epätoivoinen, sillä eihän ne nyt ihan kokonaan niitä uikkareita peittänyt. Ei ehkä niinkään pahasti kaula aukosta, tai no eihän sitä nyt itse niin nähnyt, mutta kainaloista nyt ainakin näkyi, viimeistään meloessa. No se kaikki oli kuitenkin pientä siihen nähden, että ne liivit loppuivat tietysti vyötärölle, ja kaikki siitä alaspäin oli tytöille tarkoitettua spändeksiä, nafteineen etumuksineen ja ylös lantiolle asti vedettyine jalka aukkoineen.
Tilanne oli sen verran epätoivoinen, että leirin teeman mukaisesti lähetin rukouksen, vannoin että palauttaisin uimapuvun löytöpaikkaani, enkä enää ikinä harrastaisti tällaista haureutta, jos vain selviäisin hengistä tästä koettelemuksesta.
Ja jostain täsyin käsittämättömästä syystä. En jäänyt kiinni.
Melontakaveri vain leukaili, että miten helppoa minun oli laitella niitä kelluntaliivien haararemmejä, kun hänellä oli uimashortsit ja minulla ei. Voi kuule kun olisit tiennytkin miten helppoa se siinä paskalaakissa oli tehdä siinä hänen nenän edessä.
Ohjaajakin huusi rannalta, että kenen uikkarit täällä rannalla lojuu. ”Joo kuule pistä vaan siihen penkille, niin minä nappaan ne siitä.” Eikä kenellekään tullut mieleen kysyä, että milläs minä sitten menen, jos minun uikkarit on rannalla.
Sen verran se uikakreiden palauttaminen vaati kikkailua ja kuumottelua, että ei tarvinnu hetkeen kokeilla tyttöjen uimapukuja julkisilla rannoilla. Ei nimittäin ollut mikään yksinkrertainen juttu vitkutella ja vetkutella niiden liivien kanssa, niin että ohjaaja ei ruvennut niitä antamaan jo seuraavalle melojalle kesken kaiken.
- Swim.cap
Joskus tulee käytettyä naisten uimapukua vaatteiden alla "alusasuna". Joskus tulee lisäksi laitettua naisten sukkahousut uimapuvun alle. Se on kiihottava fiilis kun käytännössä on riisuuduttava täysin alasti että alimmaisen naisten asuste kerroksen voi saada pois päältä. Lisäjännitys tulee vielä kun pissaamaan ei pystykään ihan helposti.
- Anonyymi
Tämä. Sain ehkä lapsuuteni toisiksi pahimman trauman. (Heti koirani traagisen kuoleman jälkeen.)
Kuvittele sellainen entinen työväentalo joka oli naamioitu kylätaloksi, mutta missä vielä vanhat taistolaiset piti piilopirttiään vapun aikana.
Siellä eräs toinen koulukaverini ystävällisesti rupesi kertomaan tarinaa, kuinka oli ihan omin silmin, (eli televisiosta.) nähnyt kuinka se luistelija jota lyötiin jollain rengasraudalla polveen oli pyörinyt lattialla ja kiljunut. Paikalla ollut lääkäri oli tietysti yrittänyt auttaa tätä luistelijaa ja yritti ottaa kaikkia tutkimuksia häiritseviä tekijöitä pois jalasta, kuten luistimia. Luistimien tuskallisen pitkät nauhat olivat kuitenkin helppo nakki siihen nähden mitä ei noin vain vedettykään jalasta.
Tunsin kuinka kylmä hiki alkoi nousta oman luistelupukuni alla. Siellä ne minun ensimmäistä kertaa kokeilemat sensuellit sukkahousut, istuivat ihossa kiinni. Kuuntelin kuinka seikkaperäisesti kaverini jatkoi kertomusta, miten tätä luistelijaa jouduttiin kantamaan ambulanssiin.
Samalla mietin pienessä päässäni, miten mahdotonta se olisi yrittää riisua luistelupukua, että saisin nautinnolliset nylonit pois jalastani.
Luistelupuvun korkealle kaulaan yltävän vattumaisen vetoketjun joutui avaamaan joku toinen. Pukuni vain venyi, kun yritin kääntyä kaksinkerroin vetämään sitä, eikä vetoketju liikkunut minnekään. Vetoketjun avaaminen ja minun miehuuteni vapauttaminen lankesi ensimmäiselle kaverilleni, joka oli sotkenut minut mukaan koko tähän vartalonmyötäiseen helvetin esikartanoon. Jo pelkkä pissaaminen oli ihan oma lukunsa.
Ensimmäinen kaverini oli jostain TV sarjasta nähnyt mielestään hauskan idean, että pojat pukeutuisivat tappeleviksi taitoluistelijoiksi. (Oliko Nancy ja Tonya.) Eikä siinä vielä kaikki, vaan jollain kosmisen avaruuden koomisella voimalla hän oli saanut aikuiset tähän uskaliaaseen leikkiin mukaan. Tämä paljastui minulle vasta paljon myöhemmin, kun olin ensin uhmakkaasti lupautunut pukeutua luistelijaksi, vaikka todellisuudessa jänistin.
En tiennyt luistelupuvuista mitään, enkä osaa sanoa mitä olin kuvitellut. Ehkä sitä, että jotain näyttäviä kilpailupukuja saa Anttilan postimyynnistä, ja että ne voi palauttaa jos väri ei miellytä. Ei kuulkaa mennyt ihan niin. Joku aikuisista oli yötä myöten räätälöinyt jonkun serkkutytön vanhoja käsintehtyjä luistelupukuja niin, että niistä saatiin meille mittatilauksena tiukat ja vartalonmyötäiset luistelupuvut.
Siinä vaiheessa kun puvut oli valmis, ei ollut enää mitään pakokeinoa tilanteesta. Yritin kyllä väittää, ettei muka mahdu, mutta mittatilauksena tehty puku voitti väitteeni helposti.
Voitte uskoa että se oli minulle, nuorelle pojalle hyvin hämmentävä kokemus. Luistelupuku oli koristeltu glitterillä ja pitsillä, mutta muuten se oli tehty sellaisesta näyttävästä, joustavasta, pehmeästä, ja oikeastaan yllättävän lämpimästä materiaalista. Ominaisuuksia joita en ikinä kokenut poikien pökkelöissä vaatteissa.
Vaikka luistelupuku ei puristanut, niin se oli silti niin ”tiukka”, että sen hihat piti laittaa sellaisella renksulla, keskisormen ympärille. Pystyin hyvin vilkkaalla mielikuvituksellani kuvittelemaan miten se olisi ilman niitä renksuja lähtenyt lentoon, varomattoman poikalapsen päältä, kuin kuminauha piirretyissä elokuvissa.
Ainoa asia mikä luistelupuvussa ei ollut ihossa kiinni, oli siihen integroitu roiskeläppä, jota kiittelin maasta taivaaseen, sillä se teki parhaansa piilottaakseen tilanteesta aiheutuneen korkeajännityksen.
Se tuli tarpeeseen. Samalla kun tämä jälkimmäinen kaveri kertoi kauhutarinaansa, niin hän katseensa kyyläsi luistelupukuani niin tarkkaan, että luulin hänen laskevan paljetteja puvustani.
Tarinan edetessä hänen silmät siirtyivät sukkahousuihini. Hän piti ikään kuin dramaattisen tauon, samalla kun mittasi jokaista läpikuultavaa senttiä ihollani. Aivan kuin hän olisi katseellaan varmistanut, että mitkään varpaistani, pohkeistani, polvistani, reisistäni, aivan kaikki, aina sinne luistelupuvun jalka aukkoon asti, että mikään ei pääsisi pakoon sulokkaista sukkahousuista.
Tuskallisen pitkän tuijotuksen jälkeen hän puki sanoiksi sen kaiken kauhun, joka oli noussut kurkkuuni.
Hän kertoi kuinka oli nähnyt, että Nancyllä oli ollut vielä sukkahousut jalassa, kun häntä oli kannettu abulanssiin. Eikä edes lääkäri ollut onnistunut ottamaan niitä pois, vaikka oli yrittänyt.
Eikä hänkään pystyisi auttamaan minua ottamaan sukkahousujani pois, vaikka kaatuisin rappusissa.
Ensimmäinen kaverini joka minut tähän soppaan oli keittänyt, kehui vain että juuri siksi me luistelijat ollaan niin paljon rohkeampia, kuin jääkiekkoilijat ja siitäkös lapsellinen kina kehkesi heidän välille.
Jouduin peesaamaan ensimmäisät kaveriani, ja leikkimään kovista. Todellisuudessa minua nolotti aivan hirveästi tunnustaa, että tykkäsin luistelupuvuista niin paljon, että saatoin päätyä sairaalaan selittelemään miksi katkennut koipeni on sukkahousuissa.
- kullimunni
Kulli seisoo hyvin kokouimapuju päällä.Finnwear tai Adidas on hyvä uimapuku.
Vaimollani on juuri mustat adidaksen kokopuku, en tiedä siis on jotakin oudon kiihottavaa katsoa sitä hänen päällään. Vielä kiihottavampaa olisi jos hän kiehäisi jonkun miehen kanssa niissä :)
- no_xmas
Sukkahousuhaalareita olen kokeillut. On muuten ihan miesten mallia (Saksasta). Lähimpänä kai kokouimapukua. Kun tänne on jo muutamia vastauksia tullut, alkoi kyllä kihelmöimään hommata nuo voikka- ja luistelupuvut, ja kokouimapukukin. Ei taida ihan kivijalkaliikkeistä löytyä.
- kokouima-asussa
Olisipa sellainen tilanne missä nainen laittaisi pukeutumaan vieraan miehen koko uimapukuun ja itse olisi samanlaisessa. Siinä asussa vieras olisi sidottuna. Sen jälkeen vaimon mies tulee katsomaan, kun nainen kiusaisi sidottua miestä ja oma mies vaan nauttii tilanteesta.
- kokouima-asussa
Se voisi olla kivaa, vaan ei heti tule vastaan sellaista henkilöä kenellä on mm. asu fetissiä tai sitomisleikit mielessä:)
- Kokouima-asussa
Hoikka ja sopivan tiukassa kunnossa.
- trjtrjty
Voin kuvitella miltä tuntuisi mennä kesällä mökillä uimaan muijan perässä naisten yksiosainen uimapuku päällä tepastellen. Uimisen jälkeen sitten mukavan ilmava hellemekko päälle:)
- Anonyymi
Kyllä uima,jumppa ja luistelupuvut kiihottaa,entinen naisysäväni kokeili ain pukuja kun niitä hänelle ostin ja sitte päälle naitiin,oli pienikokonen nainen.
- Anonyymi
Tapahtuipa kerran Röksän riveralla. Sellainen pieni paikallisten tuntema kirkasvetinen lampi, jossa oli kylmiä lähteitä pohjassa niin että aikaa tuli vietettyä enemmän siinä hiekkaisessa poukamassa.
Nohevana kaverina minä sutaisin sitä santaa pari kourallista serkkutytön ja hänen kaverin uimapuvun sisään. Siitä meni sitä hiekkaa pimppiin sen verran että koko kööri kyseli minulta että miltä se minusta tuntuisi jos minulle laitettaisiin sitä hiekkaa uimapukuun.
Vastasin tietysti, että ”hyvältähän se tuntuisi”, en kai minä sitä muuten olisi tehnyt? Enhän?
Kun sitten seuraavan kerran mentiin uimaan, niin joku oli kostoksi vaihtanut minun uimashortsit tyttöjen uimapukuun. Sain kuulemma ihan issesseni yssisseni miettiä että mitä sitä on tullut tehtyä, samalla kun sain päättää, että hikoilenko hellepäivän rannalla, vai menenkö uimaan tyttöjen uimapuvussa.
Se oli niin väärin… Muistan kuinka se uimapuku ampaisi sinne kankkuun ja jouduin ”huomaamattomasti” venyttämää sitä sieltä alhaalta pyllypuolen ”lahkeesta” aivan samalla tavalla kuin muutkin tytöt.
Kovasti sitä sitten kyseltiin, että olinko ottanut opikseni? Vastaus oli ”vitut” ja sain hävetä koko kesän tyttöjen uimapuvussa. - Anonyymi
Mulla oli naisten uima housut ja yläosa päällä tosi seksikäät päällä joskus laitan ne päälle kyllä alkoi seisomaan väri oli mustat.
- Anonyymi
Tuli oltua kesällä pihlajasaaressa naisten kokouimapuku päällä.Kyllähän se laittoi kullin seisomaan.Kävelin siellä ihan päällä,sen metalliaidan toisella puolella ja yksi kaveri kiinnostui hommasta ja sain runkata hänet,spermat ruiski uimapuvulle.
Minullakin oli jo aika kova kiihko ja menin sinne vessan pukuhuoneeseen runkkaamaan jalat seinää vasten,tarkoitus oli saada spermat kasvoille ja puvulle.
Minua seurasi kumminkin yksi äijä,tuli sinne kun olin runkkaamassa ja pyysin että runkkaisi lastinsa mun kasvoille.Se alkoi runkata ja sain lastin kasvoille,silloin minultakin tuli.Oli kiihottavaa ja nytkin tätä kirjoittaessa ja muistellessa seisoo ja täytyy runkata. - Anonyymi
Onpas tosihauskoja juttuja,hohoijaa...
- Anonyymi
idiootti
- Anonyymi
Tälleen tyttöilijänä vaikka kaikki asut kiinnostaa, niin mikää ei voita kyllä uimapukua. Se kireys ja materiaali yhdistelmä on iha jotain älytöntä.
Varsinkin kun oli kuuma kesä, niin kotona kuin mökillä se oli kiva kostuttaa ja siten helpotti oloa, kun pysyi siht kauan märkänä.- Anonyymi
vastaavia ominaisuuksia, on kyllä hyvin vaikea löytää miesten vaatteista. Vai onko koko homman juju, että ne ovat hyvin naisellisia vaatteita?
- Anonyymi
Kokeilkaa voimistelu leotardeja, ai että vielä parempia.
- Anonyymi
Leotardi ja sukkahousut, vastustamaton yhdistelmä
- Anonyymi
Tälläsen tilasin ja on kyllä aika huikkee.
https://eu.movedancewear.com/alegra-shiny-nola-leotard-p2735/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leotardi ja sukkahousut, vastustamaton yhdistelmä
Menee vähän uimapukujen ja niissä uimisesta ohi, mutta pakko tunnustaa, että kun ensimmäisen kerran jouduin, tai pääsin, miten sen nyt ikinä haluaakin ottaaa, kokeilemaan sukkahousuja ja voimistelupukua, niin eihän siitä paluuta enää ollut, vaan sille tielleni jäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee vähän uimapukujen ja niissä uimisesta ohi, mutta pakko tunnustaa, että kun ensimmäisen kerran jouduin, tai pääsin, miten sen nyt ikinä haluaakin ottaaa, kokeilemaan sukkahousuja ja voimistelupukua, niin eihän siitä paluuta enää ollut, vaan sille tielleni jäin.
Minäkin olen sillä tiellä. Hieno tie, ja voi sitä lycran lystiä! Tyköistuva, muttta niin joustava outfit. Minua sykhdyttää erityisesti, jos sukkahousuissa sellainen himmeä kiilto. Sellaiset hieman tummemmat ihonväriset suosikkini voikkapuvun kanssa. On minulla jumppatossutkin asua kruunaamassa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulisin mielelläni ensimmäisestä, ja miksei toisestakin kerrasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulisin mielelläni ensimmäisestä, ja miksei toisestakin kerrasta.
Sehän meni silleen, että meillä oli ala-asteella joku talent show. Ei koskenut minua, koska olin täysin lahjaton, mutta minun paras kaveri oli ihan kympillä taikatempuissa.
Hän näki siihen mielettömästi vaivaa. Siihen aikaan hänen piti kantaa kirjastosta mieletön määrä kirjoja ja harjoitella todella paljon erilaisia taikatemppuja. Hän jopa pyysi äitiään tekemään hänelle sellaisen hienon taikuri puvun ja takin.
No eipä aikaakaan, kun hän tarvitsi avustajan. Eli täysin lahjattoman ihmisen. Homma meni hyvin siihen asti, kunnes minun piti istua pienessä laatikossa minkä läpi työnnettiin murhaavan teräviä harjanvarsia.
Tempun harjoittelu epäonnistui, koska kepakot tarttuivat liian helposti minun löysiin huppareihin ja collareihin. Kaveri siitä sitten hikeentyi, ja tokaisi että minun pitäsi olla enempi sellainen Lady Manhattan.
En tiennyt mistään, mistä kaveri puhui, ja olin vaan silleen joo joo, niin niin.
Myöhemmin paljastui, että Lady Manhattan oli joku ikivanha sketsihahmo jostain manit bois sarjasta tai sellaisesta, jota en itse ollut edes koskaan nähnyt, mutta kaverini joka tiesi kaiken taikuudesta, tiesi sen.
Eli minun pitäisi pukeutua tytöksi. Sehän ei varsinaisesti ollut edes se ongelma, vaan se ajatus jopa suorastaan ”kiihotti”. Ongelma oli se että se pukeutuminen pitäisi tehdä näyttämöllä koko koulun edessä. Se ei ole se ensimmäinen paikka missä haluat olla ”kiihottumassa” tyttöjen vaatteissa.
Onneksi asiat menivät omalla painollaan, eikä epäröintiäni kukaan ottanut kuuleviin korviinsa.
Kaverini halusi meille sellaiset yhtenäiset esiintymisasut, ja hänen äitinsä ne toteutti. Nopealla vilkaisulla meillä oli siis samanlaiset taikuritakit. Ne sellaiset missä on ne pitkät hännät, ja niiden alla liivit, mutta totuus oli toinen.
Minun puku oli puhdasta feikkiä. Kaikki takin helmat oli ommeltu kiinni voimistelupukuun, samoin liivin napit oli kaikki feikkiä eikä ne auenneet oikeasti. Koko komeus laitettiin kiinni selän takaa piilovetoketjulla. Vaikka takki näytti samalta, niin se tinkimätön lycra pusersi aivan erilaiset tunteet esiin, kuin kaverini takki.
Tai en ainakaan usko että kaverini jännitti samoista asioista lavalla kuin minä. Mitä jos sinkeän voimistelupuvun sauma vaikka pettää kun olen lavalla? Minulla oli alla vain ultra ohuet sukkahousut.
Me ei edes voitettu sitä kisaa. Sen voitti joku meitä kaksi vuotta vanhempi viulisti, joka oli alottanut soittamisen varmaan kaksi vuotiaana. Kaikki kyllä sanoi että me oltiin parempia, ja minua kehuttiin siitä, että minussa oli oikeaa lavasäteilyä. Se väite oli helppo uskoa, sillä sen verran ilon kiljahduksia se esiintymisasu tuotti.
Se kokemus muutti minut pysyvästi.
Kertokaa toki muutkin ensikokemuksianne.
- Anonyymi
Mites kisauimapuvut ja märkäpuvut. On tiukan ja kiiltävän näköisiä, varmasti upea tunne kun materiaali hyväilee lähes koko vartaloa.
https://fi.pinterest.com/pin/89016530125812512/
https://fi.pinterest.com/pin/164733298864470350/- Anonyymi
Märkäpukuja on tullut kokeiltua, ja niissäkin on se oma ihoa stimuliva viehätyksensä, mutta ehkä niistä minun tapauksessa puuttuu se kielletyn hedelmän maku, mikä taas sukupuolitetuissa uimapuvuissa (tai voimistelupuvuissa) tulee voimakkaammin esille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686