Tänään perjantaina 17.11. lueskelin Auranmaan Viikkolehteä tapani mukaan. Aikamoinen jytky, kun uutisessa kirkkoherra Äärelä kertoo lopettavansa kunnallispoliitikon uransa ja siirtyvänsä hall of fameen. Toinen uutinen koski perussuomalaisia ja siinä kerrottiin, että Haapanen onkin sitten varajäsen ja Ilkka Soukka varsinainen jäsen. Perjantain piristystä nämä uutiset tänään. Niin ja sitten vielä joulunavajaisissa painiseura myy makkaraa sopuhinnalla.
Pitäisikö mennä makkaralle ?
Mä lehden luin
7
163
Vastaukset
- lhguuu
No koko Auralle huojentava jytky, että Äärelä tajuaa vihdoin lähteä pois. Kun ovet ei vaan Äärelälle aukea, niin ei.. "Siirtyvänsä" hall of fameen =D, ihan yhden miehen hall of fame?
- hookooblooo
Ihan oikein, että Soukka astuu Haapasen tilalle, niinkuin Auranmaa lehdessä oli. Soukka se on paljon aktiivisempi kunnallispolitiikassa, kuin Haapanen, siitä Soukalle iso kiitos, että jaksaa !
- Abcdefghijklmnopqrstu1
Miten niin Haapasen tilalle? Sinervon tilallehan hän tulee. Luetunymmärtäminen on joskus kovin haastavaa.., joillekin ;)
- galleriaanvaan
Relaa nyt. Ymmärrätkö, että Luetunymmärtäminen ei ole yhdyssana ja eikä kuulu aloittaa isolla kirjaimella. Eli onko sinulla itselläsi aukkoja kirjoitustaidossasi? Mene sinäkin hall of fameen.
- lkhdÄHDJH
Ööh, mitenköhän minun kirjoitustaitoni liittyy siihen, että palstalla jaetaan virheellistä tietoa? Yleensä pisteen jälkeen on tapana aloittaa isolla kirjaimella =), eikö?
- galleriaan
Pisteen jälkeen aloitetaan uusi lause isolla alkukirjaimella. Kannattaako tosiaan soittaa suutaan noin vähäisin eväin, galleriaanvaan? Eiköhän se sisältö kuitenkin korvaa pienet yhdyssanavirheet.
- lukujärjestys
Kylläpä Äärelä osaa yllättää auralaiset. Ei edes jouluaamun Jumalanpalvelusta pidetä 25.12.2016. Yömessu järjestetään klo 23.30. Tiedot löytyvät seurakunnan jakamasta "lukujärjesteyksestä". Tällä palstalla tuskin monikaan on kiinnostunut kirkon järjestämistä tapahtumista, mutta kirjoitinpahan asiasta, kun Äärelä mainittiin politiikan yhteydessäkin. Voisikohan tällaisen poikkeuksen mainita siinä uudessa historiikissa, joka tulee aikas kalliiksi näin seurakunnalle. Oliko se 12.000 € ja hiukan lisäkuluja päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717