Hei,
Osaisiko joku neuvoa mistä kannattaa ostaa puhelimeen internet-yhteys ja mitä mahtaa maksaa?
Mennään Bangkokiin neljäksi päiväksi ja sieltä Rayongiin viikoksi.
Kiitos vastauksesta etukäteen :)
Netti puhelimeen
17
1404
Vastaukset
- nettiäää
Kyllä se lähin apu löytyy Suvarnabhumin saapumisalueelta. Hintaa en tiedä, koska minulla on thailuuri ja kannettavassa thai-mokkula. Hinnat löytynevät Kooklesta
- keorke
Seven elevenistä saa.ne asentavatkin puhelimen käyttövalmiiksi.Laitat vaan ensin puhelimen englannin kielelle.Maksaa noin 500 bahtia.
Hyvää matkaa. - D-Tac
Suvarnabumin kentällä on kaikkien Thaimaalaisten puhelinoperaattorien myyntipisteet. Sieltä sen saa kätevimmin ammattitaitoisilta ei 7-elevenin tumpeloilta.
- thaimaantallaaja
Kortti maksaa 40-80 vahtia ja siihen oman käytön mukaan sitten lataa netti/puheaikaa. Ei siihen mitään asennuksia tarvii liikkeessä. Kortti sisään ja lataa rahaa sisään ostettavalla kortilla tarpeen mukaan. Latauskortteja saa joka puhelinliikkeestä ja seveneistä ja joistain paikallisten isommmista liikkeistä,voi ostaa myös.
- ettäsilleen
Usein auttanut kielitaidottomia sen koodin lataamisessa. Vaikkei se mitään rakettitiedettä vaadi silti monella ongelmia kun ohjetta ei ole suomenkielellä. Press#and*
- Tapsapallomerest
Lentokentät ovat yleensä vähän kalliita.... Minulle sanoi kerran yksi Venäläinen kaveri, että vaikka se olisi miinus 100% se voi siltikin olla vähän kalllis siis lentokentällä.
Seven elevenistä tai jostakin kojusta aivan sama.
Ne vaati passin viimeksi Bangkokissa, kun ostin liittymän... aiemmin eivät vaatineet
siis One to call. ( se oli sen vuoksi ette räjäytä sillä pommia )
Älä turhaa jännitä... Thaimaa on kehittyneempi, kuin suomi monessa asiassa.
Ei tarvitse pelätä poliisikuulusteluja jos avaat nettiliittymän tai viet rahaa pankkiin.- Kiinteäthinnat
Puhelinliittymät ovat samanhintaisia lentokentillä kuin 7-elevenissä.
Tapsukka sekoaa nyt (taas) rahanvaihdossa ja Sim-kortissa.
- oikealoma
Jätä puhelimen räpläys kotiin ja nauti lomasta ilman ressaavaa turhaa elektroniikkaa
- 65656565
Kyllä puhelimella soittaminen on melkoisen edullista mutta netti maksaa maltaita. Onneksi meillä on wifi majapaikassa.
- Fifififi
Wifi on lähes joka baarissa ja ruokapaikassa.
- Seonhauskaa
Skypen kun lataa puhelimeen niin video puhelut ilmaisia. On mukavaa näyttää Thaimaan palmuja ihmisille jotka Suomessa palelevat pakkasessa.
- 6565656
Fifififi kirjoitti:
Wifi on lähes joka baarissa ja ruokapaikassa.
ei todellakaan ole Thaimaassa.
- OnpasKyllä
6565656 kirjoitti:
ei todellakaan ole Thaimaassa.
Free WiFi on monissa baareissa ja hotelleissa sekä ravintoloissa turistikohteissa.
- Huaweitoimi
Maksoin kuukauden netistä lentokentällä 700 Bht, ja toimi todella hyvin, sisälsi puheaikaakin.
Oli paljon nopeampi, kuin hotellin free wi-fi, puhumattakaan baarien ja ravintoloiden vastaavista,(kokeilin) ja ei tarvii räplätä salasanoja jatkuvasti.
Anyway, hinnat niin halpoja ettei varmaan kenenkään matkaa kaada:)- Lomalleviimeinkin
Tuo kuulostaa hyvältä!
Minkä nimisestä paikasta kentältä ostit tuon ja minkä niminen paketti se on.
Kiitos vastauksesta :)
- alle20euroojapelaa
Pakertteja on monia. Printatut listat näet tiskillä ja hinnat määräytyy sen mukaan paljonko soitat ja ostat puheaikaa. Mutta WiFi on lähes saman hintainenkaikilla liittymillä. Itse käytän Skypen ilmaisia video puheluita Suomeen. Itse käytän D-tac 4g liittymää mutta 3g toimii myös. Laittavat kentällä kaikki toimimaan ja 7-elevenistä saa lisää puheaikaa jos Thaimaan sisäisiä puheluita soitat Skypen video puhelut ei kuluta rahaa, ja kuuluvuus on kuin seinän taakse soitaisi.
- jeesussentäännyt
Minkä nimisestä firmasta ?????? Ei voi muistaa puhelin on englanniksi telephone Sim kortti Sim card. Kyllä löydät. Thoolasap thainkielellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738