Nyt viikonloppuna avattu Pilke oli hyvä paikka pyydystämiseen. Heti lohkesi. Aah.
Pilkettä silmäkulmassa
26
163
Vastaukset
- 44444
Purasitko jotain kovaa? Mene hammaslääkäriin jos hammas lohkesi.
- lohkesi.naisesi
Kiva tykkäsit eikä tauti häirinnyt.
- tumputustapeilillä
jaa näppiin pilkkeen paskiksessa
- kuningasaleksitaskussa
Joopa joo. Tämä yrittäjä on kolunnut jo kohta kaikki liiketilat tässä kaupungissa.
Jossain on vikaa nyt.- aloittajakinsai
Saako siellä käydä heterotkin vai onko pelkkä vähemmistöjen mesta?
Pilkitäänkö siellä paljon, vai katiskallako pyydetään??
- varmempi
verkot vaan peliin, niin ui kuha pyydykseen
- kalavinkki
peruspilkintää, pientä nypytystä ja pitkiä vetoja sopivasti vuorotellen, niin kyllä se saalis sieltä pikuhiljaa nousee pintaan.
varmempi kirjoitti:
verkot vaan peliin, niin ui kuha pyydykseen
Kuha kuulostaakin kodikkaalta.
- Varma.kuha
Onhan se ainakin tuttu ja turvallinen, suhteellisen hyvän näköinen ja voi oikein valmisteltuna laittaa suuhunsa vailla huolta epäpuhtauksista, joita moni muu monni pitää sisällään. Kuhan voi kesken keskustelunkin livauttaa helposti väliin, ilman että se haittaa kanssakeskustelijaa, kuhan hiukan katsoo, että se jouhevasti sekaan sujahtaa.
- Kokin.kala
Oikeilla mausteilla kuhassa on naposteltavaa koko illaksi ja aamulla loput.
- Kuhatie
Eilisaamuna näin untakin.
- kuhan.tuli.mieleen
Kuhatie kirjoitti:
Eilisaamuna näin untakin.
Aamu-unisuuteen on hyviä opuksia kirjastossa, samoin kalastus-ja eräaiheisia teoksia paljon, loistavia reseptejä, hyllyväleissä saa aikaa kulumaan helposti liiankin kanssa
- kuhan.kirjasin
Asunnotonmummo kirjoitti:
Kuha vain ehtisi, tai edes kiinnostaisi. Houreuneksi silti aistivoimainen.
Totta, kuhan ongelmanratkaisua puin.
Ketäpä tuo kiinnostaisi, hiljainen miljöö, vain tuntematon erämies selaamassa vikkelin sormin avoimen kirjasi lehtiä...tylsää - Maustettua
Kokin.kala kirjoitti:
Oikeilla mausteilla kuhassa on naposteltavaa koko illaksi ja aamulla loput.
Ei kait enää pidä nuuhkaista?
- saltpepa
Kuhan jotain tipahtaisi?
- hiirellekorvansa
Eivät kai laadukkaat pyydykset koskaan kovin herkkiä ole, ainakaan kulumaan, kuhan muistaa juuri suhteellisuudentajun.
- TuorettakinOn
Kyl Jussissa pääsee päiväpanoille?
- Murukahvit
Ai kauheeta sentäss.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562188En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969