Olin myymässä vanhaa puhelintani Jumbon Fonumille. Sain hinta-arvioksi 140€ mikä kuitenkin laski 60€ ilman syytä. Kun yritin kysyä perusteluita hinnan laskuun, niin kaksi paikalla ollutta myyjää menettivät malttinsa välittömästi, alkoivat huutaa minulle eivätkä antaneet minun sanoa mitään ja varmistivat sen huutamalla päälleni. Kysyin hinta-arvion saadessani, että tarvitsenko sen kirjallisena ettei kukaa alenna sitä. Sain vastaukseksi etten tarvitse, koska se on tullut korkeamman tason henkilöltä eikä sitä voi kukaan kumota. Niin se kuitenkin alennettiin ilman perusteluita. Minulle vain naurettiin liikkeessä myyjien toimesta sekä väitettiin minua valehtelijaksi. Olen siis nuori nainen ja myyjät olivat aikuisia miehiä. Joten en voi suositella kyseistä puhelin-/tablettikorjaamoa kenellekkään!
Jumbon Fonumilla vain huonoa asiakaspalvelua!
AsiakaspalveluunPettynyt
0
1070
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757