Fedora versio 25 julkaistiin eilen. Kokeilemani päivitys Fedora24->Fedora25 (x86_64) tuntui näin pikatestauksena toimivan erinomaisesti.
Ohjeita päivitykseen: https://fedoramagazine.org/upgrading-fedora-24-fedora-25/
Fedora25 saatavilla
2
130
Vastaukset
- Gnodora
Nvidian:n suljettujen ajureiden takia olen asentanut kernel-devel, aiheuttaako ongelmia päivityksen aikana? Wayland defaulttina ei kuulemma myöskään ole Nvidian kanssa aivan mutkatonta, X11 pitäisi olla myös vaihtoehtona mukana? Onnistuuko X11 vaihtoehdon valikointi kirjautumisruudussa vai täytyykö jotenkin muuten aktivoida?
Kiireiltäni kun ehdin, niin odotan mielenkiinnolla F25 & 3.22 :) - fedoravanhus
Kyllä se tohon asentui,
X11 vaihtuu mulla ihan hyvin ja käytän sitä kun tarttee esim shutteria, joka
ei toimi waylandilla, käyttää. Nvidia en tiedä, kortti on mutta ei siihen ajureita
syynä ainainen tappelu niitten kanssa. En pelaa joten Nouveau on ihan ok.
Ongelmaksi muodostui kirottu flatpak joka on naimisissa
gnome-softwaren kanssa. Meni vähän aikaa bonjata toi "avioliitto". Sekä että
tarvitsee kolme pakettia, että sen saa poistettua ja nautiluskin sitten pelaa entiseen
malliin. Olin sen verran viitseliä että poistin roottina MC:llä kaikki flatpak nimiset
hakemistot ja tiesostot, ja niitähän oli. Yumex-DNF history alla.
Erased packages (3)
flatpack-libs-0.6.13-2.fc25.i686
flatpak-0.6.13-2.fc25.i686
gnome-software (jos tämän asentaa niin flatpak asentuu myös gr.!!@@)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757