Onko muilla kokemusta finneistä jotka ilmestyy kaulalle ja rintaan.?Ovat todella kipeita ja kovia eikä siellä sisällä välttämättä ole mitään tai sit siellä on pikku määrä märkää. Jos niitä erehtyy puristeleen niin ovat tosi kipeitä pitkän aikaa vaikka niitä puhistaisi vedellä. Mistähän tälläset johtuu ja miten ne saisi pois nopeammin. Ei voi pitkäkauluksisia paitoja tai koruja pitää niiden takia. :(
Kipeät finnit kaulalla
3
2589
Vastaukset
- Todellarasittavia
Valitettavasti on kokemusta. Minulla ei ole kaulan ja rinnanalueen finneihin tehonnut mikään muu kuin ihotautilääkärin määräämä Actavis-kuuri. Kohta kuuri lopussa ja jos näppylät palaavat, varaan heti ajan ihotautilääkärille. Olkoonkin voimakas tuo lääke, mutta kun se minulla pienellä annostuksella on auttanut, niin ilomielin olen syönyt.
Enkä ainakaan itselläni keksinyt syytä, mistä noita tuli. Luultavasti hormonaalisia.- finnikaula
olen nyt kokeillut tuota neutrogenan tuotetta jonka saa naamioksi tai sit puhistus aineeksi. niin oon huomannu että vähän nopeampaa lähtee noi finnit. vaikka kasvoille tuo on tarkoitettu niin aattelin kuitenkin kokeilla. :D
- Todellarasittavia
finnikaula kirjoitti:
olen nyt kokeillut tuota neutrogenan tuotetta jonka saa naamioksi tai sit puhistus aineeksi. niin oon huomannu että vähän nopeampaa lähtee noi finnit. vaikka kasvoille tuo on tarkoitettu niin aattelin kuitenkin kokeilla. :D
Hyvä jos sinulla joku tuote auttaa :) Minulla loppui usko, niin siksi marssin ihotautilääkärille. Salisyylihappoa sisältävistä tuotteista voisi myös olla apua, kun ovat kuorivia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707