Hotelopia.com

halavallareissuun

Miten voi olla mahdollista,että booking.comin kautta sama hotelli on puolet kalliimpi melkein ,mitä hotelopian?
Varaus on tehty ja meksettu hotelopian kautta! Varausvahvistus on sähköpostiin tullut....Vaan käykö niin,että kun hotelliin saavutaan,niin ei ole varausta olemassakaan? Eli kokemuksia!

10

290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halavallareissuun

Siis miten voi olla mahdollista?

• halavallareissuun

Siis uskomatonta, voiko tämä olla mahdollista?

• halavallareissuun

Siis voiko ne hotellit hävitä noin vain, ei voi olla mahdollista?

• halavallareissuun

Plaah! Ei nyt ollut oikein asiallisia vastauksia! Ehkäpä muotoilin viestini väärin. Loppu viestissä kuitenkin kysyin kokemuksia! Siis lähinnä tuosta hotelopiasta! En usko,että hotelli nyt noin vaa voi kadota! Toki mahdollistahan sekin on,jos konkurssi tulee! Mutta mietin vaan,että kyseinen hotelli oli aivan uskomattoman halpa,verrattuna muihin tarjoajiin,joista katsoin....Esim hotellin omilta sivuiltakin olisi tullut paljon kalliimmaksi varata hotelli! Onko tällä hotelopialla sitten joitain "kiintiö"paikkoja,jotka pystyvät edullisesti tarjoamaan? Kyse nyt ei ole yhdestä eikä kahdesta yöstä ko paikassa...eikä parista henkilöstäkään! Vaan 14 vrk majottautumisesta,ja henkilöitä 11.

• halavallareissuun

Miten voi olla mahdollista että en saa asiallisia vastauksia, siis uskomatonta...

• kuulen.ekaa.kertaa

Eri välittäjillä voi olla hyvin erilaisia hintoja. Älä välitä, niin vain on. Minä olen paljon Tallinnassa hotelleissa. Usein halvin hinta on zenhotels.com

• Erojavoiolla

Ennakkomaksulla ja perusmisoikeudella jne.
      Aamupalalla ja ilman aamupalaa jne.

• kokonainen-

Mikä pala on se semmoinen aamupala?

• eiaiempaakokemustatästä

Onko mitään viimeaikaisia kokemuksia esim. aloittajalla. Joko olet matkassa ollut? Itse katselin matkaa ensi touko-kesäkuun vaihteeseen ja saisin 100 euroa halvemmalla kuin muualta. Eli uskallankohan varata?

• halpako

Katsoin 9.12. - 10.12. hotelli Virun hintoja Tallinnassa. Hotelopian hinta 152 €. En muista koskaan nähneeni kalliimpaa hintaa muilla sivustoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5783
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3254
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2650
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2574
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2238
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1906
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1737
    Aihe