Tänä aikana on elintärkeää tietää, KENEN laumassa olet?
IHMISTEN porukassa, van HERRAN JEESUKSEN?
Jos ryhmähenki,, lahkohenki sitoo sinut johonkin, olet sidottu, olet vaarassa joutua porukan mukana, mihin? Jopa eksytyksen mukana - kadotukseen!
Mutta? Mitä Jeesus sanoi? "joka minua seuraa ei PIMEYDESSä vaella!"
Tunnetko Raamatun opetuksia? Vaiko seuraat sitä-ja tätä-ja tuota "oppi-isää". Gurua, ns. "voideltua"? Silloin et tunne Raamattua. Jeesus varoitti: ÄLKÄÄ juosko heidän perässään! Kenen? "Voideltujen". He sanovat: täällä on Kristus! (= voideltu)
Lopeta. Nyt. Tämä on Herran sana, Hyvän Paimenen sana. Hänen joka osti Sinut kalliilla pyhällä verellään. Vapaaksi. Itseään seuraamaan.
Lopeta.
Ihmisten perässä juokseminen. Ihmisiin katsominen. Kuuntelu.
Suuntaa katseesi JEESUKSEN, josa tahdot kerran perille! Mene kammioosi, sulje ovesi, rukoile, Lue Raamatun Sanaa, Jeesuksen puheita!
AIKAON PAHA. Pimeys yrittää Sinua kavalilla juonilla.
KUN katsot kuilua, kuilu katsoo sinua!
Älä katso EKSYTYSTEN kuilua. Ne on sanottu Raamatussa! Jos katsot, joudut niiden demonisiin siteisiin! Pakene!
Käännä selkäsi. Katso Jeesukseen. HÄN on MAAILMAN VALo, valkeus!
Käännä selkäsi edes pohtimasta eksytyksiä ---- anna PIMYDEN olla, jätä se omana arvoonsa! Katso valkeutta! Hän on Jeesus Kristus, joka VOITTI. Hänessä jokainen voittaa....
HÄn pitää huolta. Joh 10:27-30. Mutta? Pitää totella ja seurata HÄNTÄ. Niinkuin lammas seuraa Hyvää Paimentaan!
Kenen laumassa?
Tottele-Sanaa---
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707