Rauhallinen kahvila taikka kuppila hakusessa

Herne.

Tiedustelisin sellaista rauhallista kahvilaa/baaria tässä Hämeenlinnan keskustassa, jossa viettää iltaa ja naatiskella tuopin olutta, kupin kaffeeta taikka vaikkapa lasin viskiä.

Arvostan paikassa sitä, että musiikki ei ole liian kovalla kuullakseen ajatuksiaan ja ei oleihan tupaten täynnä.

10

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkkenavähä

Taitaa olla mahdoton yhtälö toki riippuu kovasti siitä mihin aikaan illalla ja minä viikonpäivänä ajattelit toteuttaa haaveesi. Monestihan Hämeenlinnan baarit ovat tyhjiä jopa viikonloppuisin.

• Heh..

Tänään olen mänössä näihin aikoihin.
        Ja se että ovatten enimmäkseen tyhjillään on positiivinen asia miun kirjoissa.

Yleensä tykkään Hemingways tyylisistä seurusteluravintoloista/baareista ja sellaisista, joissa on olohuone tunnelma.

• Tässä ko on 'kesäloma' töistä, niin iski autolla huristelu fiilis, niin päätin lähtä minne nyt nokka sojotti ja päädyin tänne Hämeenlinnaa. Sen tarkempaa suunitelmaa ei ole, eli saattaa olla että olenvain huomiseen taikja sitten usiamman päivän. Eli jos hupmenba taikka tässä tämän viikon lopulla on jotain erikoista tiedossa, niin voipi vihjasta josko sitä innostuis oleskelemaan pidempään.

• Tämä Skogster näyttää ihan viihtysältä paikalta ainakin näin tähän aikaan.

• CafeBrutale

Birgerkin voi sopia tarkoitukseesi.
        Jos kaffen kanssa pitää olla kaakkua tai torttua, niin konditoria kahviloita on useita, moni ei vain ole illalla myöhään auki. Palokunnankadun Cafe Kukko on -20 arkisin, torin vieressä Laurell ke -20.

• Kermaa pitää olla.

• bensis

kahvila kulma,avoinna tänään kymmeneen,juomia jokaiseen makuun.

• Latinkivähissä

Kun ei pääse.

• 1.JaViimeinenKäynti

Kulma ei ole rauhallinen. Jo iltapäivällä kaiuttimet pauhasi Jeesusta ja Jumalaa, vaikka muuten vaikutti viihtyisältä.

• Huirunki

Ja pillua tekis mieli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2208
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1704
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1509
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1504
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      93
      1043
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe