Moro,
lueskelin tuossa noita keskusteluketjuja ja tulin siihen tulokseen, että 'ilmiannan' omat sivuni www.jarih.fi myös tänne. Olen asunut Kroatiassa toukokuusta 16 lähtien ja elänyt ja kokenut tämän maan kantapään kautta. Moneen kysymykseen löydätte vastauksia varmasti tuolta sivuiltani , mutta jos haluatte tietää lisää varsinkin alueista tässä Splitin kyljessä, vastaan mielelläni kysymyksiinne. Asun siis noin 15 kilometriä Splitistä, saman verran lentokentältä ja n. 20 km Trogirista.
Ai niin muuten, kun valitsette sitä lomapaikkaanne, nämä Kastellan pikku kylät ovat oiva vaihtoehto. Täältä on lyhyt matka suurempiin paikkoihin ja hintataso ei ole lähellekkään sitä mitä se on vaikkapa Trogirissa. Ja apartmenteja löytyy ihan joka lähtöön.
En lueskele tätä palstaa ihan kauhean aktiivisesti, joten jos haluatte ottaa yhteyttä, käykää sivuillani ja ottakaa yhteyttä sieltä löytyvien yhteystietojen kautta.
T. Eläkeläinen Kroatiasta
Tietoja Kroatiasta
0
423
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854