Mulla on ongelma meikkivoiteeni kanssa. Mulla on ollu aika kauan käytössä vichyn dermablend. Vaalein sävy on mulle liian tumma ja se tummenee päivän aikana paljon. Mikä neuvoksi?
Tarvitsen siis kunnolla peittävää meikkivoidetta koska mulla on tällainen ongelma että posket alkavat punottaa päivän aikana ja se ei vaan näytä oudolta se myös sattuu hieman, vähän kuin levittäisi jotain tulikastiketta namaan. Joten meikkivoide rauhoittaa ja estää tämän tapahtumasta. Haluaisin siis apua löytämään tarpeeksi vaalean meikkivoiteen joka pysyy, peittää ja on tarpeeksi vaalea iholleni.
Meikkiasiantunia jutulle!!
Auttakaa_hädässä_olevaa
2
287
Vastaukset
- jokuvainnnn
Macilla on laaja sävyvalikoima meikkivoiteissa. Merkkiä myydään Stockmanneilla.
The Body Shopista saa sellasia vaalennustippoja joita sekotellaan meikkivoiteeseen jotta saadaan vaaleempi sävy eli jos se Vichy on muuten hyvä mutta väärä sävy, testaappa noita tippoja! - Eioonormaalia
Mitä ihmettä?? Käy herranjumala lääkärissä jo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717