Hei!
Safariin tuli kerran sellainen virus/troija juttu, jottain varoitus 46% jtn virus, lataa sovellus Onavo protect jotta auttaa. Iphone 5/5s/SE. Säikähdin joten en muista varoituksesta enempää. Klikkasin vahinkossa johonki "olet voittanut 10000€" ja sit tuo tuli. Latasin kyseisen sovelluksen mutta poistin sen kumminki pian. Jäi miettimään, että eleleekö tämä troijavirus mikä lie nyt täällä safarissa? Poistin juu kaikki historiatiedot, ja olin yksityisellä puolella ku tämä kävi. Tämä sovellus sanoi että olin käynyt epäillyttävällä sivulla ja että olisin jakanut henk.kohtaisia juttuja. Mitä tarkoittaa?
Kiiitos niin paljon avusta! Pelottaa vieläkin!:((
Ja mikä troija virus (?) on?
IPHONE SAFARI VIRUS
Avutonauttakaa
3
1592
Vastaukset
- Johku111111
Mulle kävi tänään tuo sama. Osaisko joku auttaa?
- marjaska
Miten saan tuon Onavo Protect Protecin pois ipadilä? On jostain syystä asetuksien takana.
- Victorium83
Troijaviiruksella tarkoitetaan virusta, joka on naamioitu (nimi juontaa Troijan puuhevoseen, jos tarina on tuttu tiedätte mitä sillä tarkoitetaan). Itsellekin tuli ilmoitus, latasin sen ja lopulta sain ilmoituksia ja mainoksia Turkiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305840- 345343
- 293034
- 342454
- 372118
- 152088
- 382043
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391656