Täällä pääasiassa haukuttan appeja ja anoppeja. On niitä toisenlaisiakin. Meille tulivat asuntolainan takaajiksikin.
Ja kerran niiden mökillä juhanushuppelissa appi sanoi suoraan, että panepas tuota anoppiakin välillä, kun meikäläisen seisominen on vähän heikonlaista Ja teijän pylsimistä on pakko kuulla seinän takaa kummnikin, ettei meinaa unta saaha.
Vaimo sanoi, että siitä vaan, eihän se kulli siitä kulu. Sama homma on jatkunut sitä alkain, kun nähhään.
MInä ainakin olen tyytyväinen appiin ja anoppiin. Olkaa muutkin, vaikka ei yhtä hyviä sattuisi kohalle.
Hyviäkin on!
OnnellinenPari
2
215
Vastaukset
- 1säpappa
Hyviäkin appivanhempia on. Itse olen aina pitänyt lapseni äidin vanhemmista.
Eron jälkeen usein huomaa, ketkä ovat mitäkin. Mulla ei mennyt välit poikki silloinkaan. Hienoja ihmisiä, vaikka nykyään olenkin aika vähän heidän kanssaan tekemisissä. - joulekki
Vautsi vau! Tuo olis kyllä unelma tilanne.
Minulla kanssa aivan loistava anoppi. Panojutut jääneet välistä (valitettavasti).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737