Kärsin koska minulla ei ole naista ja se syrjäyttää minua. Olen aina unelmoinut tyttöystävästä ja tehnyt paljon hyvää työtä sen eteen että saisin mahdolisimman hyvän tyttöystävän. Koulujen jälkeen työntekeminen joka osa-alueella on ollut työtöntä. Eli yhteiskunta mikä ei anna sinun tehdä töitä on epäterve.... jos meillä on epäterve yhteiskunta niin silloin ne ketkä ovat rikkaimmat ja tekevät töitä niin tekevät väärällä tavalla töitä. Näin minusta tuntuu asuessani suomen rajojen sisällä.
Olen syrjäytynyt.
Syrjöytän
3
259
Vastaukset
- Anarkiaa
No joo, sama tilanne mullakin oli vuosia sitten... Keksin sitten aloittaa Venajan matkailun salakuljettajana, niin leipaa ja naista on riittanyt!
Paa ylos! Se on kasky! - sipulikos
Olet siis poliitikko? Mutta onhan puutarha kunnossa?
- Anarkiaa
HA, HA... Pitäähän "omistaan" pitää huolta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797