Lopetaan jo tämä. Erämaavaellus on ohitse. Odotus on päättynyt. Halla-aho on palannut. Maan toiseksi suurin eduskuntapuolue Perussuomalaiset saa kohta uuden puheenjohtajan ja se on - ei enempää eikä vähempää kuin - meidän kaikkien Halla-aho. Maahanmuuttokriittisen kansanliikkeen perustaja ja henkinen johtaja. Paras mies toteuttamaan Suomessa arvokonservatiivisen vallankumouksen ja ratkaisemaan maahanmuuttajaongelman.
Halla-aho kutsuu Muutoksen tuhlaajapojat kotiin
6
1608
Vastaukset
- natzi
Ihanko tosissasi vielä uskot Halla-Ahon maahanmuuttokriittisyyteen? Herää jo, pahvi!
- näillämennäännyt
Ja kun Halla-Aho saa joskus persujen puheenjohtajuuden, niin puolue silloin täysin merkityksetön takiaspuolue. Niin kauan Soini on johdossa kun puolueella niin paljon kannatusta että puoluetuki virtaa Soini säätiöön. Kun rahan tulo loppuu, niin silloin Soini voi luovuttaa puolueen muille. Se persujen taru.
- Pysyvyys-2018
Ja Muutos-2011 tulee tarpeelliseksi ilmeisesti jälleen silloin, kun Jussi Halla-aho ei ole enää Perussuomalaisten puheenjohtaja.
- korjatkaajosolenväärässä
On tuo Muutos tarpeellinen jo nyt. Paljon olen kuullut sora-ääniä persujen tekemisistä ja tekemättä jättämisistä.
Muutoksessa näkyy olevan tällä hetkellä menossa melkoisia, noh, muutoksia. Ainakin jos on Facebookin teksteihin uskominen.
Uusia aluevaltauksia, ja puolueen tiedotteen mukaan uusi nimikin, tai oikeastaan uudistettu nimi. Ehkä näistä kuullaan tämän vuoden tapahtumien aikana.
- tapahtumassa
Nimenvaihto on rekisteröity ja uusi nimi on Muutospuolue. Kannattajakorttien keruu puolueeksi rekisteröitymistä varten on alkanut. Tarvittavat 5000 korttia on tarkoitus saada kokoon aikataululla, joka sallii osallistumisen eduskuntavaaleihin 2019.
- eimulamuta
Stubb kutsuu kaikki
Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta. 12:10 PM - 25 Jul 2015 Alex Stubb Twitter
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007