Elämä ei ole ikinä ollut minulle helppoa. Olen aina se kummallisin ja vihatuin henkilö huoneessa vaikka en edes tekisi mitään. Kaikki epäonniset tapahtumat tapahtuvat aina minulle. Olen tottunut aina olemaan se tyhmin ja huonoin. Ajatukseni ovat virheellisiä ja kukaan ei ymmärrä minua.
Olen onneton ihminen
11
993
Vastaukset
- pidäpääpystys
et ole yksin
Hei
On varmasti kauheaa jos tuntuu tuolta. Kerro joitain esimerkkejä, kuinka koet olosi vihatuksi vaikket sanoisi sanaakaan jne. Jospa voisimme täällä palstalla edes jotenkin avata tuota pulmaasi.
Ystävällisesti
Pappi Elisabet- Ymmärränkyllä
Sitä se masennus teettää, muista että se värittää ajatukset negatiivisiksi.
- entinenmasari
Juuri näin, sitä se masennus teettää, kokee itsensä arvottomaksi ja huonommaksi kuin muut.
- Kingoftheroadd
Haloo. Katso peilistä. Arvaa, kollegasi ovat kateellisia, olet päässyt hirvittävän korkealle ja ylemmäksi yrittää. Näyttelet vaatimatonta...
- Välittäväärakkautta
Iso lämmin halaus sinulle täältä ja kaikkea hyvää niin paljon, ettei ole koskaan ollut.
- Enolerobottihöh
Kuuntelehan tuon juttuja, niin kohta et muista olleesi onneton. https://www.youtube.com/watch?v=24nhG7als9I
- rumaankanpoika
Täällä kohtalotoverisi, tuntuu aika uskomattomalta elämä tai oikeestaan se miten muut suhtautuvat minuun tai meihin, erilaisuus näemmä pelottaa. Tsemppiä ja voimahalit täältä.
- Lotsofloveee
<3<3<3!!!
- eiainakivaa
Sama vika Rahikaisella! Et tosiaankaan ole yksin! Kyl tää välillä aikamoista rimpuilemista on.
- ItsesääliEiTeeHyvää
Älä sääli itseäsi. Kyllä niitä ikäviä asioita sattuu muillekin.
Jos tuolla lailla valitat tosielämässä niin en yhtään ihmettele jos seuraasi kartetaan. Valittavaa ihmistä kun ei jakseta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336224- 345723
- 293224
- 342554
- 452540
- 152218
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749- 131735
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727