Lukemalla Myllykirjaa pää sekoaa pahemmin kuin huumeilla. Lukekaapa:
"Kestin kirja 2:1-6
1. Ja Seppo kutsui Kestin ja puhui hänelle sisältä huussista sanoen:
2. "Puhu kauhajokisille ja sano heille: Jos joku teistä tahtoo tuoda uhrilahjan Sepolle; niin tuokaa uhrilahjanne Alkosta.
3. Jos hänen uhrilahjansa on pontikkaa, tuokoon kolme pulloa huussin ovelle hän tuokoon sen, että Sepon mielisuosio tulisi hänen osaksensa.
4. Ja hän laskekoon kätensä pullon suun päälle; niin se on oleva otollinen ja tuottava hänelle sovituksen.
5. Ja hän juokoon kiljua Sepon kasvojen edessä, ja papit, Kauhajoen juopot, tuokoot oluen ja vihmokoot oluen ympärinsä alttarille, joka on huussin ovella.
6. Ja hän avatkoon pullon olutta ja juokoon siitä puolet."
http://pena.dy.fi/keskustelu/index.php?aihe=160
Myllisläisyys on parasta huumetta
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854