Muutin vähän aikaan sitten kerrostaloon jossa käytetään kyseisiä "sähköavaimia". Vaikka joka kerta laitan avaimen mielestäni täydellisen rauhallisesti lukkoon ja odotan äänimerkkiä ennen kääntöä niin välillä se piippaa ihan miten sattuun. Nyt jo parin päivän ajan se on tehnyt 3 pitkää piippausta minkä pitäisi tarkoittaa pariston loppumista/liian kylmää, mutta paristo vaihettiin mulla viime kuussa ja se on tehnyt tätä sisätiloissa avaimen ollessa lämmin. Äsken toimi pari kertaa normaalisti ja nyt taas joka kerta 3 pitkää piippausta. Oon jo niin monta kertaa kysynyt asumiskoordinaattorilta tosta avaimesta niin ajattelin että jospa kysyisin täältä nyt vielä ekaks kun en viitsisi koko ajan soittaa samasta, että onko jollain samankaltaisia kokemuksia, teenkö sittenkin jotain väärin jonka vai onko avain vaan viallinen?
Abloy IQ avain
3
2218
Vastaukset
Jos nyt ihan reippasti työntäisit sen siihen lukkoon (kuten avainta kuuluukin käsitellä). Hitaasti työntämällä lukon "äly" tulkitsee sinun olevan murtovaras. Jokainen ihminen saa lukon löydettyään avaimen älylukon pohjalle viidessä sekunnissa (niissä kun ei edes ole niitä perinteisiä haittoja, joiden asentoa voi joutua hieman asettelemään avaimella. Älylukoissa kaikkien avain on täsmälleen sama, vain tietokoneen koodi vaikuttaa siihen mikä ovi aukeaa). Tietokone lukee kyllä sen avaimen tuhanneosasekuntien ajassa, eli sen suhteenkaan ei ole syytä hidastella.
- Lukko-insinööri
Aivain on viallinen.
- iLOQ
Off-topic mutta ehkä joidenkin hyvä tietää: iLOQ vaatii hitaan työntämisen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738