Ajattelin vain heittää ajatuksen, että oliskos se jo Kuopionkin aika saada kevään korvalla miitti? Joku vois laittaa korvan taakse ja alkaa junailla, mie oon messis ainaski jos oon kaikissa ruumiin ja sielun voimis.. ;o)
Kuopioon 30+ Miitti?
6
1733
Vastaukset
- Jaa
30 lla alkaa olemaan jo liikaa miittejä.
Hellittäkää hiukan! - kaaos
alaappas piärynä sinä puuhoomaan sitä. oot niin hyvä niissä touhuissa. huhtikuu olis kiva...
- Piäry (eijaksarekkaantua)
En varmana ala puuhoomaan kun Iisalmen miittikin männöö penkin alle ennenkun on ees alakannakkaan..*MÖKS*
Puuhatkoon joku kuopiolaenen, minä oun vuan taastatukena *wirnottaa* Piäry (eijaksarekkaantua) kirjoitti:
En varmana ala puuhoomaan kun Iisalmen miittikin männöö penkin alle ennenkun on ees alakannakkaan..*MÖKS*
Puuhatkoon joku kuopiolaenen, minä oun vuan taastatukena *wirnottaa*Miks just 30 ? miks ei nuoremmillekin?
Zidih kirjoitti:
Miks just 30 ? miks ei nuoremmillekin?
Enhän minä yhtään vonkoo (no en) mutta että tuota tullooko sitä miittiä....? Minä en sua kuulemma järjestee Iisalamessa ennen terassikaaven avajaisia... *miettii millonkahan nekkii avajaiset sitten muka on, kun Kuopio on kuulemma jo avannu...Luki Savon Sanomista*
*enkelinä*
- Anonyymi
Kuopio miettinyt ja esitellyt matkus ymmärtänyt B se harhauteen sormi jälki ottaa esittely.
Kuopio on myös miettinyt Drone itärajan puheluita.
IT liike myy puhelinta, tekee välisivuja .
Drone rajavartioston koira puhelut .
Vaade soittaa omalle maalle meniaika naispoliisi seksi.
Kuopio on miettinyt , ollut seksi naapurissa ei työt paina vaihto puheessa.
Venäjä ammattilaisuus herää.
FI mies soittaa rajapuhelun ei meillä mitään näy.
Kuopio pääty ajanmukaista psykiatrian synnytys oston kahtapyokta Pää kainalossa oltava.
Kaksoset
Venäjä ne emme ole vierailleet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947