semmosta olen ihmetellyt pienessä päässäni , että onko noihin vanhempiin jaggeihin mitään mahista panna vetokoukkua, lähinnä xj40:seen, vai onko kovinkin paha tyylirikko? tarvetta vetokoukulle olis silloin tällöin. ei tule sen auton hankinta kyllä siitä kiinni jäämään, kunhan vaan uteliaisuuttani kyselen?
tyhmä kysymys?
3
1174
Vastaukset
- kyl kyl...
Kyllä siihen saa vetokoukun. Pitäähän se "puhdas" arabialainen saada radalle hiitailemaan! ;)
No leikki leikkinä. Tarvikkeena tuota on löytynyt. Ja kuule löytyy komeat ilmoitusvalot mittaristosta joka näyttää että nyt on kärry perässä, jos unohtaa katsoa peiliin. Itse en ole nähnyt kuin yhden asennuksen. Koukun sähkösarja on ilmeisesti vähän eksoottisempi...
Jos tosissasi asia kiinnostaa niin kokeile vielä http://kissakulma.jagclub.net/- toki
koukun saa, jos on tarvetta:-)
- JonR
kyllähän sellaisen saa vaikka biltemasta löydät (vaikken itse sen lafkan tavaroista pahemmin perusta). kiskon joka sitten kiinnitetään auton pohjaan, ei välttämättä kaikkein kaunein viritelmä, enkä tiedä kuinka tukevia ovat, pitänee varmaan muutoskatsastaa ennenkuin saa vetää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797