Takalankuja jyväskylä

Huijattuolo

Juu alkaa pikkuhiljaa riittämään,tunnen itseni huijatuksi, kehui vuokran antajat rauhalliseksi taloksi ja paskan marjat:äänet kuuluu helvetin hyvin,kova äänistä tömistelyä,puheensorinaa,rappukäytävä äänet,ovien paiskomiset jne,voi vittu oikeasti,joskus ois kiva saada nukuttua,aamulla pitäisi jaksaa herätä töihin, mut mökä jatkuu aamuyön asti,isännöitsijä ei välitä,musta valitettiin mut muut pitää,varsinkin alakerran huutavat kakarat ja yläkerran norsutömistelijä ja poraaja kovaa ääntä

5

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olouttajiuH

Pilkun jälkeen tulee välilyönti.

• normiämy

Tälläistä se on , kun pitää saada asunnot vuokrattua. Eihän kukaan muuttaisi asuntoihin, missä on huono äänieristys. Useimmissa kerrostaloasunnoissa on. Olen asunut eri puolilla Suomea kerrostaloissa ja sama juttu kaikissa. Äänieristys on huono. On sattuman kauppaa saada naapurit, jotka eivät metelöi. Varsinkin nykyisin tuntuu, että kukaan ei piittaa paskaakaan kenenkään toisen kotirauhasta. Jos menet valittamaan häiriköijälle itse, niin seurauksena on vain entistä kovempaa häiriköintiä. Ainakin siinä tapauksessa, jos häiriköinti on ollut alunperinkin tarkoituksellisen tahallista. Muuttaminen ei välttämättä paranna tilannetta. Voihan siellä uudessakin asunnossa olla sama edessä. Olen kokenut tämän monesti.

• Huijattuol

Harmittaa vaan kun ei oo varaa muuttaakaan, kuuleman mukaan jopa 2000 luvun taloissa on huono äänieristys,harmittaa myös se kun tunnen itseni huijatuksi. Täällä ei edes ole kerrostalon sääntöjä seinässä, kuulemma vanhaa ja rauhallista väkeä asuu täällä,mut en arvannut et alapuolella asuu lapsiperhe,joissa lapset välillä karjuu ja huutaa jopa yölläkin ja yläpuolella kovaääninen puhuja ja kolistelija. Ei todellakaan välitetä muista naapureista,ovia paiskotaan ja rappukäytävässä tömistellään kovaäänisesti varsinkin yöllä, lisäksi nää rappuset on mun seinän takana jossa on mun sänkykin (sori en osaa selittää,yksiö muutenkin niin äänet kuuluu selvästi) äänieristys on todellakin monissa suomen asunnoissa huono.

• Anonyymi

Asun tässä nyt ja valehdeltiin, ettei äänet kuulu. Kaikki kuuluu, remonttia 24/7 kuukaudesta toiseen. Hysteeristen kakaroiden juoksu ja kirkuminen, hakataan vaikka seiniä jos ei muuten ääntä saada tarpeeksi naapureille. Huudatetaan musaa ja telkkaria ja marssitaan kengät jalassa. Tuoakointikielto parvekkeella, niin rappuralli on jatkuva yölläkin. Älkää ikinä muuttako tänne, jos kämppää tarjotaan!

• crisium

Suomeen pitäisi saada laki, jossa kaikki vanhat kerrostalot puretaan automaattisesti ja kun tehdään uusi tilalle niin varmistetaan että se äänieristys on kunnossa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6284
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5763
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3244
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2630
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2228
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1886
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe