Renault Espace 3 3.0 V6 24v. vm.2000

Espace

Ongelmana on kun espace lähtee lämpimässä tallissa käyntiin ilman ongelmia ja kun yön yli seisoo ulkona niin aamulla ei lähde enää käymään. Hörähtää hetkeksi käymään mutta sammuu. Vikakoodit luettu boschin lukulaitteella ja ainoat viat mitä löytyi niin abs anturien onglema. Akku on testattu testerillä ja todettiin huonoksi. Akku jaksaa kyllä pyörittää moottoria hyvin ympäri ja olen toisella käytetyllä akulla testannut autoa mutta ei lähde käyntiin. Vikakoodit siis luettu lämpimässä tallissa. Olisko jotain vinkkejä mitä vois tehdä???

5

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akkunytekaks

Vähän kuulostaisi että oikein mitään ei kannata korjata ennenkuin se akku on vaihdettu. Joskus törmännyt tilanteeseen että akku pyörittää iloisesti mutta kipinä ei ihan riitä. Sulla on sellaisia kaksi.

ABS anturit voivat sitten olla oma, tähän liittymätön ongelmansa.

• DGC

Eikö tuo olisi aika helppo testata käynnistämällä sitä ulkona apuvirrat kiinni? Ja jos se akku on jo todettu huonoksi, se luultavasti on huono ja käytetyn vertailuakun kuntoa meillä ei ole tiedossa.

• Espace

elikkäs vaihdoin tulpat ja uuden akun. kerran hörähti käymään mutta ei muuta. mitäs seuraavaks tekis??

• peukaloperseessä

tein niin ja heti lähti vehje käymään.

• Espace

Voiko olla mahdollista että kansipahvi on rikki? Koska jäähdytin neste vähenee säiliössä ja alle ei tipu mitään?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6284
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5763
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3244
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2630
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2228
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1886
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe