Mitä mieltä ootte musta? Seurustelisitko? Oon 14 vuotias tyttö 160cm/51kg. Mulla on pitkät ruskeat hiukset ja siniset silmät. Kasvoiltani olen aika nätti. Harrastan viulun soittoa ja ratsastusta. Osaan piirtää hyvin ja pärjään hyvin koulussa (en kuitenkaan lue kokeisiin hirveästi) Olen sosiaallinen ja huumorintajuinen. Mulla ei oikein ole mielipidettä päihteistä, mutta en käytä niitä.
Mp musta??
14
438
Vastaukset
Laita imguriin joku piirros ja linkkaa se tänne, tahtoisin nähdä!
Vittu kun iskee ripuli kesken pelin... Housuun siis...
Minä haluaisin seurustella😊😊
- STORAMANNEN
Nettissä ei löydy poikaystäviä,
- Poikaa1å
Kuulostat tosi kivalle, aika moni varmaan seurustelisi sun kanssa
- Mielipide_
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, jos itse kelpuutat itsesi...
- dfgsg
sulleioo huole häivää
- jarmo123456789
joo =)
- Kokeilijaksi
Muuten joo mut viulu ja ratsastus pilas kaike
- 1hastunut
Mä seurustelisin :) Mun oma ihastus on muuten samanlainen, mutta harrastukset ei ole nuo.
- 1hastunut
Btw, ootko muuten lestadiolainen? Niinkuin seuroissa kävijä, you know. :) Mulla ei ole mitään niitä vastaan, mutta vaikutat sellaiselta. Kiinnostaisi tietää... :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725263Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432595- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471239Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321213Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.119913