Olen lähdössä lähiviikkoina hiihtolomalle Lappiin.Joudun/pääsen lähtemään yksin,koska miehelläni on työkiireitä.Paikka on vielä auki,minne menisin.Mistä saisi tällainen simpsakka pikkurouva parhaiten seuraa?
Seuralaista
13
591
Vastaukset
- Lenkittä
Tule rukalle minäkin olen siellä 17-29.2 tavataan rukahovissa
- 21460
Tiedä vaikka tavataan...
- 21460
Zonessa
- 21460
Lähinnä kyselin muilta naisilta,millaisia kokemuksia heillä on.Mihin kannattaisi mennä?Eipä sitä tiedä vaikka tavattaisiin...
- 21456
Sama juttu minul,vaimoni ei vaan kerkee mukaan.Työnarkomaani.
- Kymppiviikolla
Leville
- 21460
Kiitos ihanasta yöseurasta.Ei tarvittu poronsarvia eikä löylykauhoja.Jatkoin matkaa pohjoista kohti.
- aaahahaaa
Buuaahaa peräkamari poika taas uneksii
- Arno_Poddikti
Tankatkaa rukan ääressä.
- Leila_Kei
Hei mä olen vasta tällä viikolla tulossa tuonne.Haluttais tulla muutenkin...
Viikolla 10 Levillä...
- Leila_Kei
Ruka kuiteski varattu.
- xffrttt
Löylykauha perseeseen ei ole varattu
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144