Mä oon tehny itelle yhen korva korun reiän ja arpi tatuoinnin mutta mietin että viittosinkö tehä ite myös penis lävistyksen ja sellasen lävistyksen joka menee kasseista keskeltä läpi.
LÄVISTYSTEN TEKEMINEN ITSE
Apuatarviva
2
566
Vastaukset
- Onnistui
Vähän vanha ketju, mutta teitkö koskaan penis lävistystä? Itse olen tehnyt useita lävistyksiä ja on genitaaleihinkin tullut laitettua koruja.
- eiSatu
Nautinto korvaa kivun , jos sitten sattuukaan . Reikään ( vaikka pippeliin) korurengas paikalleen ja eikun esittelemään , käyttämään ja nauttimaan . Pusseja ehdottaisin varomaan . Muista pesu usein ettei tule koruun "kiinteitä" kovettumia .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777