Miksi netissä ei ole tavalliselle tallaajalle mahdollisuutta tehdä kotisivuja.
Haluaisin esimerkiksi myydä omaa lomaviikkoani.
Googlessa ja muissa hakukoneissa on vain maininta yrityksille ilmainen/ pikkusumma €:ja.
Yksityisen henkilön kotisivujen teko.
4
204
Vastaukset
- ei-ole-vaikeaa
Kotisivut voi tehdä kotona ihan omalla koneella ja ihan ilmaiseksi.
Voi koodata ihan jokaisen HTML:n väkäsenkin itse jos haluaa, haluamallaan tekstieditorilla, mutta erilaisia hommaa näennäisesti tai todellisistikin helpottavia editoreita ja kehitysympäristöjäkin löytyy. Ilmaiseksi. - 0000000a0a00a0a0
No kun olet yksinkertaisesti väärässä.
Nettisivut voi tehdä kuka vain, ei siinä mitään yrityksiä tarvita. :)
Mutta tietysti se sivujen teko vaatii hieman aiheeseen perehtymistä. Jossei halua yhtään perehtyä itse, niin sitten täytyy maksaa jollekkin, joka osaa tehdä ne sinulle. - Spootsrappar
Mitä tarkoitat tällä "Miksi netissä ei ole tavalliselle tallaajalle mahdollisuutta tehdä kotisivuja" ?. Tarkoitatko että ei olisi ilmaista kotisivutilaa vai tarkoitatko itse kotivijen tekoa?. Kotisivut tehdään nykyään niin, että lataa Bootstrapin ja sieltä examples osiosta kopioit valmiin kotisivupohjan, sitten vain omat tekstit ja kuvat ja hieno moderni kotisivu on valmis :D.
- turhaa-koodia
Varmaankin ne robottien avulla väsätyt kotisivut on pullollaan turhaa koodia.
Turhaa toiminnalisuutta ym. roskaa. Kun yleensä se tavallisen ihmisen varsinainen veppisivusisältö on vain tekstiä, kuvia ja muutama linkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696