Minä,Me,Jokerit!!!!!! Jännitettävää riittää.

PhalleSeVaan

Ei kuitenkaan meillään olevassa ottelu sarjassa perinteikästä ja kenties yhtä euroopan legendaarisimmista seuroista cska moskovaa vastaan.
Cska Moskovalle ottelusarja jokereita vastaan on lämmittelyä, ketjujen viimeistelyä ja valmistautumista tulevaan lohko finaaliin ska pietaria vastaan ja mahdolliseen venäjän mestaruussarjan finaaliin, idän mestaria vastaan.
Cska leikitteli ensimmäisessä pelissä typötyhjässä kotihallissaan, jossa helsinigin toiseksiparas jääkiekkoseura ei juuri kiinnostusta herättänyt puoli tehoilla voiton ja mikäli seura lyö lisää pökköä pesään voidaan seuraavissa peleissä nähdä jopa jääpallo numeroita. Tasoero näiden kahden seuran välillä on valtava.
Mutta kyllä meillä jokeri kannattajillakin jännitettävää riittää. Nimittäin mikäli seura räpiköi itsensä puhtaasti ottelusarjassa 0-4 kesälomille, lienee se aikaisin ajankohta minä yksikään suomalainen pääsarjaseura jääkiekossa kesälomille on lähtenyt.
Entinen ennätys on vuoden takaa ja päivämäärä tarkalleen tällöin oli 2.3 kun jokerit ansaitun kesälomansa aloitti.
Nyt pistetään paremmaksi!!! Minä, Me, Jokerit!!!!!!

4

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sokerisulaa

2-0 menee leikitellen puhtaalla pelillä. Ennätys tulee!!!! nan nan nan nan nan...

• jehvetti

Ostetaan Jokereiden kausikortti Playoff peleihin. Eiku..

• PassillaLomille

Kuinkas moni hölmö osti jokereiden playoff passin?Hahahah!Passin käyttöikä oli melkein lyhkäsempi kun tallinnan risteily:) Taitaa monella fanilla olla liiga aikoja ikävä. 4-0 turpaan kertoo koko totuuden. Laittakaas biisi soimaan, mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu:) Liiga jatkuu, tervetuloa jokerit pudotuspelejä seuraamaan:) Olette suuri vitsi:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6825
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3827
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3220
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2824
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2632
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2218
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2166
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2017
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2010
    Aihe