Raamatunkohta 3
”Varaudu olemaan minun käytettävissäni, sillä aikojen kuluttua sinä saat kutsun ja tehtävän. Kun aika on täysi, sinä tulet sodan jäljiltä rakennettuun maahan, jonka asukkaat ovat palanneet monien kansojen keskeltä. Sinä tulet Israelin vuorille, jotka ovat pitkään olleet autioina mutta ovat saaneet väkensä takaisin kansojen keskeltä. Kaikki asuvat siellä turvallisin mielin. Silloin tulet sinä, hyökkäät kuin rajuilma, pilven lailla sinä peität koko maan.” Hes. 38: 7-9.
Aika on tulossa, että nämä jakeet toteutuvat eli Gog hyökkää liittolaisineen Israeliin.
Me tiedämme kuitenkin jo sen sodan lopputuloksen. Itse Jumala puuttuu taisteluun ja tuhoaa Gogin armeijan vuodattamalla joukkojen päälle tulta ja tulikiveä, raekuuroja ja rankkasateita (Hes. 38:22).
Gogin identiteetistä on eri käsityksiä. Pitäydyn itse yleisimpään tulkintaan, että Gog on Venäjä.
Samalla kannalla on Tukholman profetia, jonka mukaan sen jälkeen kun venäläiset tuhoutuvat Israelin vuorilla, Venäjän armeija poistuu miehittämästään Suomesta. Venäjä pienenee huomattavasti ja jäljelle jää vain pieni alue Moskovan ympärillä. Niin suuri kirous kohtaa sitä, joka käy Jumalan Pyhän maan kimppuun.
(Piho)
Raamatunkohta 3
gdgdgi
1
<50
Vastaukset
- dggg
Faktaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727