Eli kysymys ois tällänen että oon 13 koht 14 niin lihonko jos syön seuraavii välillä:
karjalanpiirakka
croissant
limu
vaalea leipä
ja katkkipäivä kerran viikos tai pari?
vanhemmat sano et en liho näist ku oon nii nuori mut en usko XD
ja ottakaa huomioo et mul on liikkakielto ku sydän ei kestä
PLIIS VASTATKAA!!!
llaauurraaaa
2
221
Vastaukset
- marjakri
Totta kai saat syödä ko.tuotteita kunhan et joka päivä.
- Kohtuuskaikessa
Karjalanpiirakssa, croissantissa ja vaaleassa leivässä on enemmän kaloreita kuin ruisleivässä, mutta jos noita ei syö joka päivä, niin ei ne lihota. Itse olen siitä "onnekas", etten voi syödä vehnää, joten minun on pakko syödä täysrukiista leipää, kun leipää tekee mieli.
Limu on turhaa, mutta jos sitä juo pari kertaa kuukaudessa, niin ei se tapa ja karkkipäivä kerran viikossa on ok, mutta se ei sitten saa olla mikään mässypäivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510