Minkä verran kuluu tallinnessa euroa päivässä viikonreissulla, jos joka päivä vetää kovan kännin ja syö jotainettä pysyy hengissä ? hOtellist aei niinkään ole väliä pääasia että saa pään täyteen viinaa joka päivä niin sitte n on hyvä reissu !
Kuinka monta euroa / päivä
9
263
Vastaukset
- Stroomin.hemmo
Itselläni menee n. 15 egee päivässä Tallinnassa ja siihen päälle tietysti majoituskulut. Olen puolet vuodesta Tallinnassa.
- laua-viin
pärjäät sitten laua pullolla per päivä.
- pöytis
Puolikkaan pöytis maksaa vaan 6,50 eurova. Saapi siis kaksi putelia ja vielä jää säästöönki.
- tosi.on
Mulla meni taannoin 3 tonnia viikossa mutta siihen kuului 2 naista.
- suunnilleen_noin
4 päivää, 500€.
- juoppo2
Mulla menee 10 € päivässä. Asun tutun asunnossa.
- 1kasperi
syöt kaupasta ruokaa saat noin 3 ekulla lämpösen ruuan Piritassa kaupasta ostat. 5 ekua viinaan juot nopeesti pullon. toikkaroit Tallinassa. Pääset putkaan yöksi eikä maksa yöpaikka mitään. Jatkat samaan malliin, on halpaa elo Tallinassa.
- juoppo2
;) näin se menee.
- juoppo2
8 ekua per päivä on hyvä suoritus. Tämä pitäisi ilmoitella Travegossa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2587087Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664734Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1413319- 1622429
Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?741935Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181900Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1781686Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311548- 821534
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391435