Miten profiilin voi poistaa suomi24-treffisivuilta

Kuhankyselen

Hi!
Poistin tilini suomi24-treffisivuilta, mutta profiili näkyy yhä edelleen, vaikka olen ottanut yhteyksiä ylläpitoon.
Onko kellään muulla kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
ps. Sattui olemaan vielä treffi -aikaa jäljellä, niin jäi roikkumaan eturiviin

9

3333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satunnainendeit

Pääsetköhän kirjautumaan vielä sinne? Mahdollisesti.
      Minä poistin ensin profiilin näkyvistä, sitten vasta profiilin poisto.
      Ota yhteys ylläpitoon. Minulle joskus käynyt noin.

• Kuhankyselen

paha on tiliin enää kirjautua, kun se on poistettu. Ei luulis et tarvii mitään profiilia alkaa piilottamaan erikseen jos poistaa tilin...

• satunnainendeit
        Kuhankyselen kirjoitti:

paha on tiliin enää kirjautua, kun se on poistettu. Ei luulis et tarvii mitään profiilia alkaa piilottamaan erikseen jos poistaa tilin...

No eipä luulisi, mutta kun jotain kummallista siinä poistossa on ja kun kerran jäi profiilini sinne aavenaa kummittelemaan niin otin varman päälle ja piilotin sen ensin.

• Itselläni ei ole ollut tuollaisia ongelmia, mutta tuo voi sattua siten että poistat rekisteröidyn tunnuksesi muualla täällä suomi24:n puolella kuin treffien puolelta.

Esimerkiksi täällä keskustelupalstan puolella kun on ja menee rekisteröidyn tunnuksen Asetukset osioon ja sieltä "Poista käyttäjätili", niin tämä poistaa käyttäjä tilin ja tunnukset, mutta kuten tätäkautta huomautuksessa punaisella lukee tämä tapa ei poista treffien puolella ollutta profiilia.
      Jotta tuo treffi profiili poistuisi, niin tuo pitää poistaa treffit puolelta. Ja sitltä "Käyttäjätili" >> "Poista profiili" osion kautta.

Tietty muutama minuutti saattaa mennä, että poisto näkyy. Mutta muuten jos on ongelmia, niin itse lähtisin ratkomaan tuota ottamalla yhteyttä ylläpitoon ja selittämällä kuin asiat ovatten.

http://www.suomi24.fi/palaute

• käytät

profiili
      käyttäjätili
      poista profiili
      muu mikä
      poista

• Anonyymi

Haluan lopettaa treffit palvelun lopettakaa koko sivu

• Kuinka saan pois tän

• Anonyymi

kävin hetken kattoon treffiä jos tulisi vanha tuttu vastaan vaan ei

joskus opin kantapään kautta kun usein ollut profiiliia

eli ensin treffit puolen asetuksista poistetaan treffit profiili

sen jälkeen JÄÄ jäljelle yleinen suomi 24 profiili enää, eli se tulee "kaupan päälle" kun teet treffiin profiilin. Tämä on tietysti VIKA, ei näin kuuluisi olla.

Eli sama tunnus+salasana pääsee suomi24 kirjautumaan, ja sieltä voi
      senkin poistaa jos ei tarvetta yleiselle suomi24 profiilille keskusteluihin siis.

Tämän asian voisi joku sanoa YLLÄPIDOLLE vikana että treffit profiilin teon EI pitäisi aiheuttaa myös tuota toista profiilia,

osiot pitäisi eristää toisistaan paremmin.

• Anonyymi

tuon vian takia siis treffeissä roikkunee ehkä tuhansia haamu profiileja, jotka ei koskaan vastaa kellekään..?

jos väärä järjestys poistaa profiileja eli ensin suomi24 puolelta = väärin, treffit jää jäljelle mutta sinne et voi mennä enää.

ensin treffi puoli poisto, sitten mennään tänne keskustelujen puolelle ja yläkulma näet olet kirjautunut edelleen, sieltä asetuksista sekin poistetaan.

? = kaikki poistettu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7084
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6514
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3564
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3110
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2764
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2522
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1967
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1820
    Aihe