Sims 3 kaatuilee windows 10 kanssa

Imfucked

Peli siis "kaatuu" tai lähinnä sulkeutuu varoittamatta työpöydälle. Tietokone on aivan huippulaatua tähän käyttöön joten vika ei ole siinä sen jo tiedänkin. Silloin kun tuo mainittu tapahtuu niin windows ilmestyy ruudulle ja ilmoittaa ongelmasta. Netissä on valitettu monella kielellä samaa ja monet ovat vaihtaneet lisäosista ominaisuuksista ja sieltä yhteensopivuutta sellaiseksi että siellä jo esim ehdotetaan "suorita ohjelma yhteensopivuustilassa windows 7 tai vaikka 8 yms".

Kysymys kuuluukin:
Onko teillä ollut samaa ongelmaa?
Oletteko vaihtaneet yhteensopivuutta?
Jos olette, niin minkä windowsin valitisitte vai otitteko ehdotetut?
Viimeksi olen sims kolmosta pelannut vuosia sitten ja silloin ei tuota windows 10 ollukkaan.

Suomenkielellä vaikeampi löytää infoja tästä joten siksi sitä etsin tällä tavoin:)

2

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymys kuuluukin:
      Onko teillä ollut samaa ongelmaa? - ei mulla.
      Oletteko vaihtaneet yhteensopivuutta? - en ole.
      Jos olette, niin minkä windowsin valitisitte vai otitteko ehdotetut? (pelaan sitkeästi windows 7:lla. Kymppiin menen myöhemmin, kun on hyvin painavia syitä ja/tai pakko.)

Kiitokset ja kehut huippuhienosta ja mielenkiintoisesta kysymyksestä, joka oli täsmennetty ja muotoiltu niin, että siihen oli helppo vastata.
      Uteliaana teen silti pari mahdollisesti omituista vastakysymystä.

- onko Nraas MC tuttu ja mahdollisesti käytössä? (Itse arvelen sen edelleen hyväksi pelin toiminnan vakauttajana ja ongelmien paikantajana.)
      - oletko päivittänyt esim. Originin kautta viime aikoina?
      (Minä en päivitä TS3:sta, en edes kirjaudu kolmosen kanssa pitääkseni sen mahdollisimman kaukana O:sta luettuani viime vuonna TS3:n pelaajien kokemuksia joistakin päivityksistä. Originiin turvaudun kyllä Sims 4:n kanssa. Itse asiassa päivitin eilen Originin uuteen versioon, enkä tänään saanut edes tietokonetta auki ennen käynnistyksen korjausta. Hassua oli minusta, että korjaus poisti viimeisen Originin päivityksen, eikä mitään muuta. Sen jälkeen tietokone käynnistyi normaalisti. En ole tutkinut asiaa, mutta ei tämä ollut ensimmäinen kummallisuus mainitun myynti-, palvelu- ja asiakasseurantaohjelman kanssa, johon törmään.)

• Fffucked

Aloittaja tässä.

Tosiaan muokkasin nuo asetukset että pelaan pelit periaattees windows 7 asetuksilla ja on toiminut eikä peli kaadu enää. Eli jos jollain samaa ongelmaa niin hiiren toisella painatte pelin pikakuvakkeesta itsenne ominaisuuksiin, sieltä otatte yhteensopivuuden, painatte windows 7 asetukseksi painatte suorita ohjelma järjestelmänvalvojana. Tämä pitää tehdä jokaiselle simsille mikä on, peruspelistä lisäosiin yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6644
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      65
      3830
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      126
      3116
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2312
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1843
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1567
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1431
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1359
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1051
    Aihe