010 ja 020 numeroiden hinnat

Soittelija

Mistä saan tiedon paljonko maksaa soitto 010 ja 020 alkuisiin numeroihin ? Eli esim. dna onni liittymällä se on jotain muuta kuin 0,069€/min.

4

5908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihteleva..

Sun on parasta katsoa sen ko. palveluntarjoajan hintaa, noi 010 ja 020 hinnat taitaapi vaihdella kun monissa hinnastoissa vain todetaan että liittymän norm. mpm palveluntarjoajan hinnasto.

Eli Onnin tapaukses hinta on 0,069/min se 020-palvelun hinta joka siis vaihtelee ja riippuu palvelun tarjoajasta. Mun mielestä ne sais yhtenäistää noi hinnat niin että riippumatta kuka ja mikä sen 020-numeron takana on niin hinta on aina sama, jolloin hinnat voitais julkaista operaattoreiden sivuilla. Tai mielummin luopua noista valtakunnallisista numeroista. Työvoimatoimisto, Verohallinto ja monet monet muut, ihan kaupungin virastot ja puljutkin siirtyneet noihin 010 ja 020 numeroihin. Tyhmää.

• pipi

Juu, soitin 010-alkuiseen fujitsu-siemensin helpdeskiin. Maksoi muistaakseni 0,29 €/min.

Naisääni nauhalta kertoi hinnan puhelun alussa. Ja kertoi myös sen että numero on ilmainen jos ilmoittaa laitteen sarjanumeron asiakaspalvelijalle (Tässä tapauksessa kannettava tietokone).

Vaikka ilmoitin sarjanumeron (itse asiassa he kysyivät sitä ensin) niin puhelinlaskussa kyllä otettiin täysi hinta puhelusta. En kyl jaksanu ruveta enää fujitsulle kitiseen parin euron takia.

• Ari xxx

esim.
        Anttilan 010-53xxxxx
        alkuisiin ns. paikallispuhelun hinnalla koko maasta (seinäpuhelimesta) soitettaviin numeroihin tuleekin kännykkäpuheluissa hintaa jotain 28 c/min!
        En muista, oliko tässä jo gsm-puhelun osuus mukana.

• willer12345

En soita kyseisiin numeroihin,vaan asioin netin kautta. Jos netin kautta asia ei toimi jää kyseinen yritys automaattisesti pois minun käytöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7144
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6625
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3614
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3130
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2784
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2572
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2116
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1977
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1870
    Aihe