Kaupungin sosiaaliasunnossa asuvan Mäenpää viha paremmin menestyviä kohtaan.
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/ts-kaupunginvaltuutetun-vaitetaan-uhanneen-ampua-timo-soini-valtuutettu-kiistaa/2049934
Mäenpään viha
11
248
Vastaukset
- RaneTurusta
Olet pommittanut Olavi Mäenpää viestejä jo monta päivää, onko Olavi nussinut joskus muijaasi ja lyönyt siinä ohessa sinua päähän kuin noin häntä vainoat,
- teppolax
Kirjoitusvimmasi lomassa voisit Jansson vastata miksi kävelet sipsuttamalla kuten naiset. Takaapäin vaikea erottaa käveleekö siinä Markus vai Marja?
- Hillomies
Mäenpää asuu hienossa omakotitalossa Espoon Westendissä. Olen käynyt.
- turkkulaineäänestäjä
Mäenpää asuu maantasalla olevassa pienessä eläinsuojeluyhdistyksen omistamassa korruptiolla hankitussa kaksiossa vuokralla osoitteessa Turunmaankatu 2 A 2, Harittu. Menkää moikkaamaan.
- SS-lehto
Pitääpä käydä "tervehtimässä" tätä rasistia.
- sentietkand
Tämä olikin uutinen, että Eläinsuojeluyhdistys omistaa asunnon kyseisestä talosta.
Näihinkö yhdistyksen keräysavustukset ja toiminta-avustukset kuluukin siihen, että hommataan asunto Mäenpään tapaiselle tyypille.
Olen suuresti hämmästynyt. - NaapurinTaavi
Nimimerkki. sentietkand, minä puolestani olen vielä suuremmin hämmästynyt että olet oppinut kirjoittamaan, rippikouluijässä äitisi imetti sinua ja kuljit vaipoissa.
- sentietkand
Tässäkö selitys sille, että Olavi Mäenpää käyttää feikki ammattinimikettä eläinsuojeluvalvoja/tarkastaja vaalimainoksissaan.
- sentietkand
Turun Eläinsuojeluyhdistys on ollut viime vuodet hyvin kielteisessä julkisuudessa, yhdistyksessä paljastuneitten väärinkäytösten ja rikosten takia.
Enpä enää ihmettele, kun siellä touhuaa ehdonalaisessa vapaudessa oleva Olavi Mäenpää.- dindunuffingwuzagoodboi
Arvelen tämän tittelin liittyvän enemmänkin ko. herrasmiehen seksuaaliseen kiinnostukseen eläimiä kohtaan.
- dindunuffingwuzagoodboi
Olvi Ola Mäkipää, spermaparta, Haritun pulsu, jne. äijällä on monta nimeä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061