Olen ajellut asioilla noilla Tuusulan tieosuuksilla ja huomannut, että paikoitellen löytyy vaalimainoksia vääristä paikoista. Luin piruuttani sijoitusohjeet. Esim. Riihikallion alapuolella on kaksi suurta TuPu-mainosta, joista tien länsipuoleinen on mielestäni tiealueella, eikä saisi olla. Yli 80 x 120 mainokset tulisi olla siellä ojan toisella puolella. Toinen sääntö, mitä selvästi rikotaan, on mainoksen sijoittaminen liian lähelle tieliittymää. Kyllä valtaan pyrkivien pitäisi lukea säännöt, ennenkuin sijoittavat naaamansa tien varteen.
Vaalimainosten sijoittelu
6
161
Vastaukset
- Imbejasilli
Lapsille on hyvä opettaa ettei viisastyyppi laita lärviään esille...
- kaikkilukeesitä
Aloittajan kannattaa uhrata koko elämänsä vaalimainosten sijoituksien tutkimiseen, ja sitten myöhemmin kirjoittaa 500 sivuinen kirja "Vaalimainoksien sijoituksien historia Riihikallion lähiössä", kirjasta tulee hitti, sitä käännetään useille kielille, jopa swahiliksi.
- Ottaakosuakinkupoliin
Tuon kommentin kirjoitti varmaan joku Ruut Sjöblomin lakeija, koska hänen mainoksiaan on väärissä paikoissa vaikka kuinka monta, 30m risteyksestä ja sillai.
- Järkijaääni
Akateeminen ei ikinä äänestä katutyrkkyä?
- Nastarenkaatpois
On niitä vaalimainoksia väärin laitettu muidenkin toimesta. Tähän esivaltaa kunnioittavaan kansaan pesiytyy pikkuhiljaa sellaista suurpiirteisyyttä, jota on Välimeren maissa harjoitettu jo aikojen alusta. Siitä voi pienellä aasinsillalla vetää yhteyden nykymenoon kun hallitustasolla suunnitellaan asioita, jotka koputtelevat perustuslain henkeä. PS. Muuten se TuPu:n mainos on sittemmin siirretty hieman ylemmäs rinteelle, mistä se näkyykin itse asiassa paremmin.
Tuo ehdotus 500 sivuisen Riihikallio-teoksen kirjoittamisesta törmää valitettavasti materiaalin vähyyteen. Tarvitaan lisää aiheita, jotta kirjasta tulisi menestysteos. Esimerkiksi Juhani-pojan seikkailut Sulan alueella ja vähän muuallakin, keskustatunnelin rakentaminen ohikulkuväyläksi Järvenpään työmatka-autoilijoille. Tai vaikkapa "Näin pilasimme Tuusulanjärven." Väkilannoitteiden suosion lisääntyminen Tuusulassa toisen maailmansodan jälkeen. Tai pillu on punainen, muttei Tuusulassa. Isojen poikien lauluja Keski-Uudeltamaalta. Ehkä näillä se sivumäärä saataisiin täyteen. Eikun hyviä Kunnallisvaaleja kaikille. Toivottavasti ei tule kevätmyrskyä ja heitä niitä vaalipostereita kaistoille väisteltäviksi. - Rahallasaa
Sorakeisarien koko rosvoparonien klaani esittelee itseään katujen varsilla kuin maksulliset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707