Oisko kellään jotain wa ryhmään johon minä ja muutama frendi pääsis? iha vaa kutsulinkillä. Kiitos jo etukäteen
Whatsapp ryhmä
17
7741
Vastaukset
- Niin.ne.ainokaiset
Niin, sinähän olet perheen ainoa lapsi. Ei sinun tarvitse tehdä mitään. Muuta kuin huutaa joku muu tekemään se puolestasi.
- Anonyymi
Moi Saanko sun numeron pliiss 🥺🥺🥺🥺 haluun naisen 🥺🥺🥺🥺🥺
- Anonyymi
Moi!
Olen 23-vuotias olen aviossa.
Mistäpäin olet?
T. N23v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi!
Mistäpäin olet?
T. N23vOlen itse riihimäeltä, entä sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi!
Mistäpäin olet?
T. N23vMistä päin olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse riihimäeltä, entä sinä?
Olen Seinäjoelta. Minkäslainen ryhmä tämä on? Voiko täällä tällanen vaari - ikäinen ihan kuin seikkalla?Olen vaikka Grusoe.
- Anonyymi
Ainakin kik mesessä on ryhmä parinvaihto se että tapahtuuko siellä mitään niin en osaa sanoa
- Anonyymi
Onko kenelläkään sinne kik tiedossa?
- Anonyymi
joku kiimanen nainen antaa sen puhelin numeron
- Anonyymi
Idiootti
- Anonyymi
Löytyykö aamu seksiseuraa
- Anonyymi
Joo jos oot näin enemmältä
- Anonyymi
Olisi kiva
- Anonyymi
Sääsmäenkalliot.
- Anonyymi
Mäkin kiinnostuin ja aattelin kysyä pääsisinkö tai saisinko ryhmän tiedot?mä oon sitten älyttömän seksikäs ja mukava kundi joka osaa myös käyttäytyä.
Ketjusta on poistettu 102 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982