Hitler ja natsit ovat jo tuomittu,mutta ei muita.Stalin toisen maailman sodan toisena aloittajana Hitlerin ohella.Sitten tuomitsematta jäänyt Churchill,joka masinoi Stalinin hyökkäämään Suomeen.Sitten maa,joka on Suomelle aiheuttanut enemmän kärsimystä kuin kukaan siirtomaaisäntä millekään alusmaalle,nimittäin Ruotsi.Jokainen sota käytiin suomalaisilla miehillä Ruotsin vallan aikana.Ruotsi mnaana on kokonaaan sotarikoksen alainen,eikä ole tuomittu missään.Ruotsi petti meidät juuri ennen talvisotaa vetäytymällä Ahvenanmaan puolustussopimuksesta.N-liitto oli menossa nimittäin Atlantille.Ruotsi boikottiin sotilaallisesta yhteistyöstä ja monesta muustakin. Yhteistyö sotilaallisesti on sama kuin hyppäisi myllynkivi kaulassa järveen.Ruotsin tuho alkaa Ericssonin konkurssilla,sitten muslimit ottaa vallan ja aloittavat massiiviset kristittyjen vainot ruotsalaisissa sateenkaarikirkoissa.
Ruotsi boikottiin..
1
108
Vastaukset
- ksidud
Kyllä olisi aika todellakin ruotia perinpohjin rasistisen naapurimme tekemiset ja toisen hyväksi käyttämiset.Tästä esimerkkinä kunnisvelkana suomalaisille pettämisestä ennen talvisotaa Ruotsi otti 60 000 ns.sotalasta .Näistä noin 10 000 joutui pedofiilien hyväksikäyttämiksi.Huomattakoon että nämä sotalapset otettiin jatkosodan aikana.Itse olen saanut tutustua kahteen Ruotsissa olleeseen henkilöön ja kumpainenkin oli sitä mieltä että kauheampaa kohtelua ei voi olla-suomen kieliset sanat pieksettiin sananmukaisesti pois.Voisiko joku suomentaa,mitä tarkoittaa svärje pedofilernas land.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717