I am Happy.
Syynä perhe ja mahdollisuus tehdä oman näköisiä asioita ja elää kivojen juttujen parissa.
Liikunta luonnossa myös mahtavaa!!
Olen onnellinen
6
277
Vastaukset
- Onnellinenuuno
Ihanaa voit nauttia perheestäsi ja olla onnellinen. Harvinaista tälläinen kommentti! Nauti!
- läpinäkyväätekstiä
:D Super ihanaa kun tulit tänne kertomaan jotenkin vain vaistoaa rivien välistä, että jotain on hampaankolossa ja esitystä ilmassa onnellisuudesta. Aitoa se tuskin on mutta kuuluttele ja hehkuta lisää, ehkä uskot siten itsekin olevasi onnellinen kun et oikeasti ole:D
- miem
skuin myös onnellinen.uudelleen naimisissa ja lapset asuvat minun luona ... ..voi nauttia keväästä ilman nalkutusta
- YlivertainenToimittaja
Olen onnellinen, kun paskapäät kuolevat kivuliaasti.
- Skånepåg
Käytiin illalla vaimon ka firman juhlissa mistä jäin viime vuonna eläkkeelle.- Hyvät sapuskat ja monta tuttavaa.- Sain juhlan lopussa tinavadin ,missä oli vuosiluvut ja kiitokset hyvästä työstä.- On se vaan mukavaa kun järjestetään ja kunnioitetaan eläkeläisille tällaiset tapahtumat! Tuli CEO: n kin kanssa kättä väännettyä, mie voitin ! Näin Skoonessa, entäs Fennolassa?
- HyvästäKiitän
Olen onnellinen uusista opiskelumahdollisuuksista ja perheestä. Kiitos Taivaan Isälle kaikesta hyvästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737