I am Happy.
Syynä perhe ja mahdollisuus tehdä oman näköisiä asioita ja elää kivojen juttujen parissa.
Liikunta luonnossa myös mahtavaa!!
Olen onnellinen
6
268
Vastaukset
- Onnellinenuuno
Ihanaa voit nauttia perheestäsi ja olla onnellinen. Harvinaista tälläinen kommentti! Nauti!
- läpinäkyväätekstiä
:D Super ihanaa kun tulit tänne kertomaan jotenkin vain vaistoaa rivien välistä, että jotain on hampaankolossa ja esitystä ilmassa onnellisuudesta. Aitoa se tuskin on mutta kuuluttele ja hehkuta lisää, ehkä uskot siten itsekin olevasi onnellinen kun et oikeasti ole:D
- miem
skuin myös onnellinen.uudelleen naimisissa ja lapset asuvat minun luona ... ..voi nauttia keväästä ilman nalkutusta
- YlivertainenToimittaja
Olen onnellinen, kun paskapäät kuolevat kivuliaasti.
- Skånepåg
Käytiin illalla vaimon ka firman juhlissa mistä jäin viime vuonna eläkkeelle.- Hyvät sapuskat ja monta tuttavaa.- Sain juhlan lopussa tinavadin ,missä oli vuosiluvut ja kiitokset hyvästä työstä.- On se vaan mukavaa kun järjestetään ja kunnioitetaan eläkeläisille tällaiset tapahtumat! Tuli CEO: n kin kanssa kättä väännettyä, mie voitin ! Näin Skoonessa, entäs Fennolassa?
- HyvästäKiitän
Olen onnellinen uusista opiskelumahdollisuuksista ja perheestä. Kiitos Taivaan Isälle kaikesta hyvästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707