Kuokkala - nopein 4G?

mikätoimii

Ajattelin ottaa 4g liittymän tietokoneille. Minkä firman liittymä toimii parhaiten Kuokkalassa, Sonera, Elisa vai DNA? Kokemuksia?

14

295

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heidis77

Ehkä pattereilla toimiva kaalimato tai ihan perusversio ilman värinää, molemmat toimii hyvin ja nopeasti pääsee loppuun.

• Idiootteja

Vittu nää reikärassaaja luuserit ovat heti ihan joka ketjussa sekoilemassa, menisivät terapeutin vastanotolle ongelmineen!

• xxdfrty

Ei täältä kannata kysyä mitään nämä jälkeen jääneet perwot ei pysty antamaan asiallista vastausta.Soittaa elisalle tai telialle sillä se selviää

• Varmaantohtori

Vai että 4g tietokoneille! Pidätkö muuten polkupyörää vuoden keksintönä 2017?

• 24.90

Minä olen ajatellut siirtyä Dna:n asiakkaaksi, tämä nykyinen tökkii niin pahasti, pitäis olla 10 meganen... nopeustesti näyttää tulokseksi alle 1 megaa, ja sanoo tämän olevan mobiilinetti.

• tiijä.sitten
    • savoleneninsinjööri

Mulla on kaks gee netti, tosi noppee, lattaa tämänkin sivun kevyesti päivässä. Rakentelin vaa ite tehokkaan puhaltimen läppärriin kun meinoo kuumentua liikoo.

• Dna:nta oon kokeillu ja pelaa hyvin! Jopa saanu yli 100megaa!

• lellimäntää

Ou jee jännää nyt voi huoletta katsoa isojen poikien pikku kakkosta ja näpyttää lapaseen jotta mälli lentää näyttöön

• hhggff

Elisa sekä Saunalahti tuli kahlattua 3G:ssa, ja viimein jumalattoman sotimisen jälkeen pääsin eroon määräaikaisesta orjasopimuksesta.
        Nyt on DNA:n 4G, ja ei ole valittamista.

• kiitosdna

Ja mälli lentää

• mikätoimii

Kiitos kommenteista asiallisille vastaajille.

Kokeilenpa sitten DNA:ta.

• uguggu

No ei todellakaan dna:ta kannata ottaa, sonera toimii huomattavasti nopeammin, itse asun Kuokkalassa, puoli vuotta sitten vaihdoin dna:lta soneraan ja nyt olen tyytyväinen.

• ccffgt

Joku ääliö tulee jälkijunassa se on TELIA nykyään

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6644
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      65
      3830
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      126
      3116
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2312
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1843
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1567
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1431
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1359
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1051
    Aihe